Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ تنش بین آمریکا و ایران بعد از خروج ترامپ از برجام افزایش یافته است. امریکا هفته گذشته به دنبال حمله به دو نفتکش در دریای عمان، در تلاش برای ایجاد یک اجماع بین‌المللی علیه ایران بود، اما پس از آنکه تلاش کاخ سفید برای متهم کردن ایران به دست داشتن در انفجار دو نفتکش غول پیکر در دریای عمان مورد اقبال جامعه جهانی قرار نگرفت، روز گذشته شاهد ارسال یک فروند پهپاد جاسوسی "گلوبال هاوک" آمریکا به خاک کشورمان بودیم که این پهباد بعد از تجاوز به حریم سرزمینی کشورمان با آتش پدافند نیرو‌های مسلح ایران سرنگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا تلاش می‌کند با انجام اقدامات تحریک آمیز مانند فرستادن پهباد‌های جاسوسی به خاک ایران، اعزام گسترده نیرو و تجهیزات نظامی به منطقه و تداوم جنگ روانی رسانه‌ای حداکثر فشار ممکن را در چارچوب راهبرد فشار-مذاکره به ایران منتقل کند.

امیر سرلشکر امیر حاتمی درباره این‌که گفته می‌شود آمریکایی‌ها با تحرکاتی در منطقه دنبال یک یازده سپتامبرسازی دیگر هستند، گفت: شرایط بسیار پیچیده و مشکوکی در منطقه وجود دارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تاکید کرد: مجموعه‌ای از تحولات در حال وقوع است و به نظر می‌رسد همه این‌ها در راستای سیاست‌های کلی برای ایجاد ایران‌هراسی و ایجاد اجماع علیه جمهوری اسلامی است.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این‌که آیا سعودی‌ها در کنار آمریکا برای ایران‌هراسی و اجماع جهانی علیه کشورمان قرار دارند، عنوان کرد: بلاتردید در همه موضوعات، سعودی‌ها متاسفانه کورکورانه در کنار آمریکایی‌ها قرار دارند و حتی منافع خودشان را هم در این زمینه لحاظ نمی‌کنند. منبع: ایلنا برچسب ها: رویداد24 ، سرلشکر امیر حاتمی ، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ، پهباد جاسوسی گلوبال هاوک ، پهباد جاسیوسی ، پهباد ، پهباد آمریکایی ، پهباد جاسوسی آمریکا ، ورود پهباد جاسوسی آمریکا به ایران ، ورود پهباد آمریکایی به حریم هوایی ایران ، سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکا ، سرنگونی پهباد آمریکایی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سرلشکر امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح پهباد پهباد آمریکایی پهباد جاسوسی آمریکا سرنگونی پهباد آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

به گزارش مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اتحاد مثلث علیه منافع ایران/ بررسی تأثیرات توافق امنیتی میان آمریکا و عربستان بر روابط سعودی‌ها با ایران
  • مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!
  • نتانیاهو کار مذاکرات با حماس را پیچیده کرد
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست