Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه بازخوانی نقش دماوند در انقلاب و دفاع مقدس را از دیگر اقدامات قدیمی‌ترین نشریه استان تهران دانست و اضافه کرد: تا حالا به دادگاه مطبوعات احضار نشدیم و توازن ادب در نشریه رعایت شده است.به گزارش بلاغ،محمد جواد حاج علی اکبری عصرپنجشنبه در بیست و پنجمین سالگرد تاسیس قدیمی‌ترین نشریه استان تهران اظهار داشت: قدیمی‌ترین نشریه استان تهران فرزند مکتوب مؤسسه فرهنگی امام رضا در دهه ۶۰ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: فعالیت‌های مطالعاتی، پژوهشی و  اجتماعی با تأسیس موسسه امام حسن مجتبی در حوزه ایتام و در حوزه نشر،  مؤسسه فرهنگی امام رضا انجام شده است و در حوزه قرآنی نیز اقدامات خوب دیگری در برنامه وجود دارد.

وی با اشاره به اینک ایده «نشریه رهاورد» از سال ۷۰ با انتشار نشریات اردویی آغاز شد تصریح کرد:‌ هدف اصلی آن تولید محتوا برای نسل جوان با محوریت «معارف» و «دماوند» بود.

حاج علی اکبری بیان داشت: با این نگاه کار چاپ نشریه را از فصل نامه آغاز و سپس از دو هفته نامه به هفته نامه رسیدیم تا مطالب به صورت فراگیر در شهرستان  ارائه شود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه در دوره ستم شاهی تنها یک اثر درباره دماوند داریم افزود: در قدیمی‌ترین نشریه استان تهران درباره دماوند پژوهش آغاز کرده و علاوه بر اینکه درباره دماوند مجموعه گرانقدری گردآوری کردیم که باید به کتاب تبدیل می‌شد.

وی با بیان گردآوری نمونه‌هایی چون دیوان مورث دماوندی و کتاب مسجد جامع دماوند، گفت: اثر مفاخر دماوند در سه جلد آماده انتشار است.

حاج علی اکبری وظیفه دیگر اولین نشریه شهرستان دماوند را شناساندن مناطق کیلان، آبسرد، رودهن، آبعلی، سربندان و جابان دانست و اظهار کرد: دست‌آورد این نشریه انسجام فرهنگی منظقه بود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه بازخوانی نقش دماوند در انقلاب و دفاع مقدس را از دیگر اقدامات این نشریه دانست و اضافه کرد:  تا حالا به دادگاه مطبوعات احضار نشدیم و توازن ادب در نشریه رعایت شده است.

وی با بیان اینکه کار مطبوعاتی دشواری های خاصی دارد تشریح کرد: گاهی مطبوعات مورد بی مهری قرار می‌گیرند و خود ما تا آستانه تعطیلی پیش رفتیم و با دشواری بسیار قدیمی‌ترین نشریه استان تهران تا به امروز حفظ شده است.

حاج علی اکبری  با اشاره به اینکه «رهآورد» را در فضای مجازی دنبال می‌کنیم، تأکید کرد: کاغذ گران شده است و این مشکل کار را سخت می‌کند و به تجربه با چنین وضعیتی بهتر است از نشریه خبری به یک ویژه نامه دارای پرونده‌های خاص در حوزه‌های مخالف تبدیل شویم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۶۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۸ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، مهم‌ترین مطالبی که مطبوعات و خبرگزاری‌های استان فارس، امروز هشتم اردیبهشت در رسانه‌های خود مطرح کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۸ اردیبهشت
  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر