Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@20:02:09 GMT

«دختر شیطان» از سوی حوزه هنری بایکوت شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۷۰۷۷

«دختر شیطان» از سوی حوزه هنری بایکوت شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، طبق گفته قربان محمدپور پس از توقیف فیلم «دختر شیطان» در شهر قم حوزه هنری اصلاحیه‌هایی برای این فیلم در نظر گرفت که با عدم همکاری کارگردان و تهیه‌کننده «دختر شیطان»، حوزه هنری این فیلم را در سینماهای خود بایکوت کرد.

قربان محمدپور با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نسبت به این اقدام حوزه هنری و البته مسوولان سینمایی شهر قم واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نوشت:

«دختر شیطان را بایکوت کردند . سینما آزادی که سانس ده صبح و یک ظهر را به دختر شیطان داده بود از دیروز کلا دختر شیطان را برداشت . حوزه هنری هم هرچه سانس ده صبح و دو ظهر بود رو به دختر شیطان داد بعد هم فیلم رو برداشت... الان به این فکر می‌کنم علتش این است که حوزه هنری به فیلمم اصلاحیه داد و من انجام ندادم علت بایکوت فیلم فقط همین می تونه باشه... راستی جناب آقای رضوانی مدیر ... سینمای ارشاد قم! پروانه نمایش دختر شیطان بعد از دو هفته هنوز از تهران به قم نرسیده؟ ایکاش ... صادقانه میگفتی دختر شیطان در قم اجازه اکران ندارد نه اینکه بگویی هنوز پروانه نمایشش به قم نرسیده.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر فیلم سینمایی قم برنا دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر تل شیطان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سد کجکی در افغانستان سرریز کرد؟ چرا حقابه ایران را نمی‌دهند؟ دیگر چه بهانه‌ای دارند (فیلم) آخرین وضعیت دریاچه ارومیه (فیلم) سیلاب مهیب؛ خیابان های چابهار غرق در آب شدند(فیلم)

دیگر خبرها

  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر تل شیطان (فیلم)