Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@07:10:44 GMT

اجازه ندهیم بیگانگان، ما را به جان هم بیندازند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۷۱۷۹

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در برنامه‌های تلویزیونی شاهد دعوا و اختلاف در بسیاری از کشورهای اسلامی هستیم. اجازه ندهیم بیگانگان و کسانی که حتی کتاب دینی‌شان هم یکی نیست، ما را به جان هم بیاندازند.

به گزارش ایسنا - منطقه آذربایجان شرقی، مسعود پزشکیان در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره بین‌المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی با بیان این مطلب اظهار کرد: نباید اجازه دهیم رئیس‌جمهور آمریکا که معلوم نیست چگونه فکر می‌کند، ما را به جان هم بیاندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمامی مسلمانان دست خواهیم داد، اما در مقابل زور و قلدری خواهیم ایستاد؛ چرا که خداوند این اراده را به ما مسلمانان داده است.

وی در ادامه با بیان اینکه وقتی هنر در جایی حک می‌شود، پیامش را به نسل‌های بعدی منتقل می‌کند، اظهار کرد: باید این هنرها را قدر بدانیم، هنرمندان مختلف از چندین کشور جهان اسلام که در این جشنواره حاضر هستند، می‌توانند پیام وحدت، انسجام، همدلی و قدرت مسلمانان را به جهانیان برسانند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه انسان موجودی خداگونه است، گفت: انسان با تمرکز بر هر چیزی که می‌خواهد، بهترین‌ها را خلق می‌کند، چه زن و چه مرد اگر راه درست را طی کنند، به حیات طیبه می‌رسند و این برازنده ما مسلمان‌ها است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پزشکیان بیگانگان اختلاف اردبیل بیژن زنگنه اس 400 ماده 36 برجام سعید جلیلی گلوبال هاوک آب های سرزمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!

به گزارش خبرگزاری مهر روشن یکتا، نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در برنامه تهران ۲۰ اظهار داشت: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، اختتامیه ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو برگزاری می شود. خوشبختانه مجریان اجرایی آن توانسته‌اند ضعف‌های دوره‌های گذشته را کاهش دهند.

وی در ادامه بیان کرد: کشورهای ازجمله روسیه، آفریقا، چین و غیره در این نمایشگاه دعوت شده بودند. تقریباً هم سرمایه‌گذاران داخلی و هم خارجی از این نمایشگاه استقبال ویژه‌ای داشتند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه عنوان کرد: در این نمایشگاه در حوزه بخش خدمات فنی و مهندسی و همچنین در بحث ترانزیت نیز تفاهم نامه‌ای منعقد شد.

وی اظهار کرد: هیئت‌های روسی در بحث خدمات فنی و مهندسی، دارویی و پزشکی و هایتک از ما کمک خواستند.

استقبال خوبی نشان دادند. این اتفاق بسیار نادریست و می توان بگویم قطعاً دیپلماتیک ما نسبت به گذشته موثرتر بوده است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در پایان اضافه داد: امیدواریم بتوانیم که در دوره‌های بعدی و پس از این جلساتی که توافق داشتیم اجرا کنیم و همچنین بتوانیم از رسمیت فارغ التحصیلان ما بیشتر استفاده کنند.

کد خبر 6093881 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم