Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@10:27:04 GMT

مسابقه خوانندگی در رادیو به زودی آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۷۳۴۰

مسابقه خوانندگی در رادیو به زودی آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «زیر چتر ترانه» مسابقه‌ای در زمینه خوانندگی است که فصل اول آن در تابستان گذشته برگزار شد.

رضا عزتی، تهیه‌کننده «زیر چتر ترانه» در باره ادامه این برنامه در سال جاری گفت: «فصل دوم این مسابقه از ۱۴ تیرماه آغاز می‌شود و روال آن مثل دوره قبل است. شرکت‌کنندگان در فضایی شاد و صمیمی استعداد و مهارت خود را در عرصه خوانندگی محک می‌زنند، در پایان نیز چهار نفر به عنوان برگزیده انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او درباره راه‌های شرکت در این برنامه نیز توضیح داد: «فعالان و علاقمندان به دنیای موسیقی و خوانندگی می‌توانند از طریق پیامک ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ و تلفن گویای رادیو صبا به شماره ۲۷۸۶۱۰۵۵ برای شرکت در این مسابقه اقدام کنند.»

عزتی افزود: «این مسابقه را پیمان قریب پناه اجرا می‌کند. مهرداد یکتا و وحید اختری نیز به عنوان کارشناس موسیقی و داور در برنامه حضور دارند. حمیدرضا نورایی نیز نوازنده این برنامه است.»

مسابقه خوانندگی «زیر چتر ترانه» روزهای جمعه ساعت ۱۶ به مدت ۶۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود.

۵۷۵۷

کد خبر 1272216

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: موسیقی رادیو خواننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رسانه‌ای گرم به نام رادیو است که در لحظات تلخ و شیرینی زیادی همراه مردم ایران بوده است.
 امروز ۸۴ سال از تآسیس رادیو ایران و ۵۲ سال از تأسیس رادیو در لرستان می‌گذرد و همچنان مخاطبان زیادی پای ثابت برنامه‌های آن هستند.
 هم اکنون ۴۸ برنامه رادیویی در رادیو لرستان به صورت زنده و ضبطی پخش می‌شود؛ و حدود سه ساعت برنامه در رادیو بروجرد تولید و پخش می‌شود.
 همچنین ۹۰ درصد از مردم لرستان از پوشش کامل رادیو لرستان برخوردارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو
  • پیگیری مشالبات مردم در برنامه رادیویی «ساوالانیم» از رادیو اردبیل
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو