Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:12:37 GMT

سرپرست فدراسیون کشتی: قصد ماندن ندارم

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۷۳۹۱

سرپرست فدراسیون کشتی: قصد ماندن ندارم

‌بهروز نعمتی افزود: طبق توافق با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان، انتخابات فدراسیون را نیمه اول تیر ماه برگزار می‌کنیم و فدراسیون رئیس خود را خواهد شناخت.

وی اظهار داشت: در این مدت حرف‌های زیادی از سوی برخی افراد در مورد من بیان شد با این حال بنا داریم تا انتخابات را هر چه سریع‌تر برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمتی با اشاره به برگزاری اردوهای تیم‌های ملی کشتی و فرنگی در همه رده‌های سنی تصریح کرد: این روزها خانه کشتی روزهای شلوغی را دارد و تیم‌های ملی خود را آماده حضور درمسابقات پیش رو می‌کنند.

وی در خصوص بحث سیستم رنکینگ گفت: رقابت‌های بین المللی «یاشاردوغو» که جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی است در بحث کشتی آزاد در پیش رو داریم و براساس نظر کادر فنی در برخی وزن‌ها که در بحث رنکینگ نیاز به امتیاز لازم داریم، نمایندگان کشورمان اعزام می‌شوند.

سرپرست فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: در کشتی فرنگی نیز قرار بود در ۲ وزن در تورنمنتی که جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی است حضور یابند که براساس نظر محمد بنا باتوجه به اینکه آن ۲ وزن المپیکی نیست، در این مسابقات حضور شرکت نمی‌کنیم.

وی همچنین در خصوص بدهی های فدراسیون کشتی گفت: برخی بدهی‌ها حتی برای زمان مرحوم حجت اله خطیب رئیس اسبق فدراسیون کشتی است. برای اینکه برای کشتی در این شرایط حساس حاشیه درست نشود رقم بدهی را اعلام نمی‌کنم.

نعمتی که با یک برنامه تلویزیونی گفت و گو می‌کرد در مورد بدهی ۲۷۰ هزار فرانکی به اتحادیه جهانی یادآور شد: بخشی از این مبلغ اختلاف حساب است و اکنون موضوع مهم نحوه پرداخت آن است که در دیدار چند روز گذشته با «نناد لالوویچ» رئیس اتحادیه جهانی، مقرر شد در اسرع وقت و در اقساط آنرا پرداخت کنیم.

وی مبلغ اختلاف احساب با اتحادیه جهانی را ۱۸۰ هزار فرانک اعلام کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی بهروز نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۷۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ میلیارد تومان پاداش قهرمانان کشتی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، این پاداش با توجه به مدال‌آوری کشتی گیران آزاد و فرنگی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رقابت‌های آسیایی و جهانی بود که به آنها تعلق گرفت.

فدراسیون کشتی بلافاصله پس از دریافت این پاداش از وزارت ورزش و جوانان، پاداش هر مدال آور را بر اساس رتبه بندی تعیین شده، به حساب آنها واریز کرد.

کد خبر 6099758

دیگر خبرها

  • ۲۳ میلیارد تومان پاداش قهرمانان کشتی در سال ۱۴۰۲
  • صدور حکم سرپرست تیم پرسپولیس | پیروانی تبرئه شد
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • اختلال در عملیات دریای سرخ اتحادیه اروپا
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند