Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«خرداد به پایان رسید اما حکایت دو نام ماندگار روزهای آخر این ماه همچنان باقی است؛ دکتر علی شریعتی و دکتر مصطفی چمران.

درست گفته اند که شریعتی "غایب همیشه حاضر" این دوران است و چمران "نابغه فداکار". من که هنوز وقتی چشمم به نام و نوشته های این دو می افتد، زندگی برایم معنا بخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ما وامداران و در عین حال گاه غافل از حق و نقش آنهاییم. نیاز به اندیشه و شیوه رفتار شریعتی امروز هم جدی و واقعی است، چنانکه نیاز به فروتنی و فرزانگی چمران.

خود را اخلاقاً موظف به برآوردن این نیازها کنیم.»

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اسحاق جهانگیری شهید چمران دکتر شریعتی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران در همایش گرامی‌داشت شوراهای شهر و روستا که صبح پنج‌شنبه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: عقب‌ماندگی شوراهای شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است.

وی در ادامه افزود: تصویب قانون درآمدهای پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران بیان کرد: موضوع مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین مسائل شوراها است که در برنامه هفتم هم دیده شود باز هم در مجلس با یک پشتیبانی خوب پیگیری و انجام شود.

چمران با اشاره به اینکه شوراها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، بیان کرد: شوراها پارلمانی محلی هستند که در روند حل امورات محلی مردم اثرگذار است.

کد خبر 6094921

دیگر خبرها

  • نباید از اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات غافل شد
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • اعلام آمادگی چمران برای خرید اتوبوس های برقی شهر بجنورد
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهر را عملیاتی کند
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • اقدامات خشن دولت آمریکا برای خفه کردن گفتمان آکادمیک در مورد حقوق بشر است
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • از باستان‌شناسی خلیج‌فارس غافل مانده‌ایم
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳