Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در سخنرانی‌های پیش از خطبه نماز جمعه، با اشاره به بررسی شخصیت شهید چمران اظهار کرد: چمران یک دانشمند تمام عیار است و ذات دانشگاه ها باید به نحوه فعالیت این دانشمند بازگردد که علم، عمل، عشق و نوآوری را با هم تلفیق کند؛ متاسفانه وضعیت دانشگاه های ما اینطور نیست؛ ساختار دانشگاه ها ما وارداتی است و مقام معظم رهبری تاکید داشتند که باید ویژگی های شهید چمران در دانشگاه ها نهادینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور افزود: ما 40 ساله اول جمهوری اسلامی را با وجود تحریم و مشکلات پشت سر گذاشتیم و در زمستان 96 نیز دشمنان لحظه شماری کردند که جمهوری اسلامی فرور ریزد؛ اما کور خواندند؛  حالا ترامپی که به دنبال فروپاشی بود فردی را برای مذاکره می فرستد و آن‌طور جواب می‌گیرد.

این استاد دانشگاه گفت: جمهوری اسلامی در شرایط قوی‌ای قرار دارد، جنبش استادی معتقد است قوای سه گانه در وضعیت کار جهادی قرار ندارند، جنبش استادی از قوه مجریه گلایه دارد، جنبش استادی معتقد است آن چیزی که نیاز است حرکت جهادی است.

وی افزود: برجام دیگر مرد، آنقدر از برجام سخن به میان نیاورید.  

زارعی اظهار کرد: چرا مجلس قانون وضع نمی کند و راه را برای بسیج مستضعفین که می خواهد بیاید و بازار را کنترل کند، باز نمی‌کند.

این استاد دانشگاه گفت: آقای رئیس جمهور نمی‌شود از داخل ماشین چهره مردم را نگاه کرد و نظرسنجی کرد!

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • کیهان: فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! /جمهوری اسلامی: روحانیت خودش پیشقدم شود/از پرواز با بال استعداد‌ها تا پرواز با جت شخصی
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح می شود
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح خواهد بود
  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند