Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@16:59:12 GMT

زاکانی: آمریکا توسط کشورمان ذلیل شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۷۷۱۰

زاکانی: آمریکا توسط کشورمان ذلیل شد

به گزارش جهان نيوز، علیرضا زاکانی در مراسم بزرگداشت شهید مصطفی چمران "آئین ملی بزرگدشت استاد تراز انقلاب اسلامی دانشگاه‌های استان" که در سالن همایش‌های دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا پس از حمله به عراق برای کشورهای منطقه برنامه داشت ولی به اهداف خود نرسید.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد:امروز پهپاد آمریکایی توسط ایران ‌ساقط شده و بورس سعودی سقوط کرد و وزیر خارجه آمریکا گفت "با ایران جنگی نداریم".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا میلیاردها دلار در منطقه هزینه کرد ولی شکست خورد، سطح ایران همسطح کشورهای حوزه خلیج فارس نیست و حتی آمریکا هم توسط کشورمان ذلیل شد.

وی عنوان کرد: سال 89 در سوریه نقطه حرکتی آغاز شد که نابودی اسلام و انقلاب اسلامی مدنظر بود ولی در نهایت آمریکا پس از 5 سال پرونده‌اش در سوریه بسته شد و به اهدافش نرسید. در کشور بن‌بست نداریم و مشکلات کشور به این دلیل است که از ظرفیت‌های داخل و توانمندی‌های موجود استفاده نمی‌شود.

زاکانی بیان کرد: در کشور ایران بن‌بستی نیست و این موضوع مثل روز روشن است ولی مافیای قدرت‌پرست و ثروت‌اندوز و بیگانه‌پرست در برخی مسئولیت‌ها حضور دارند و سبب مشکلات زیادی شدند. برخی از مسئولان اصرار دارند با آمریکا مذاکره شود، ولی مگر مذاکره با آمریکا چه معجزه‌ای دارد؟ متأسفانه دولت از مذاکرات قبل با آمریکا که هیچ سودی نداشت عبرت نگرفته است.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه افراد شایسته باید مشغول فعالیت در عرصه‌های مختلف شوند، بیان کرد: کسی شایسته است که علم و عمل و انرژی برای فعالیت داشته باشد‌.

وی ادامه داد: امروز اگر نقدینگی کشور ‌را به‌سوی زیرساخت‌های کشور هدایت کنیم توسعه و آبادانی به‌همراه دارد. اگر دولت تغییراتی در خود ایجاد کرده و تکانی به خود بدهد و از سیاسی‌کاری دست بکشد مشکلات کشور برطرف می‌شود.

منبع:تسنیم کپی متن خبر برچسب ها: علیرضا زاکانی آمریکا پهپاد

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: علیرضا زاکانی آمریکا پهپاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل است

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد که روابط جمهوری اسلامی ایران با قاره آفریقا بر اعتقاد عمیق و پایبندی عملی به احترام متقابل و منافع مشترک مبتنی است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به روابط ایران با کشورهای قاره آفریقا، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: روابط جمهوری اسلامی ایران با قاره آفریقا بر اعتقاد عمیق و پایبندی عملی به احترام متقابل و منافع مشترک مبتنی است. 

امیرعبداللهیان افزود: آسیا و آفریقا با برخورداری از ظرفیت‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف می‌توانند روندهای کلان سیاسی و اقتصادی جهان را رقم زنند و به موتور توسعه و پیشرفت پایدار مبتنی بر عدالت و برابری مبدل شوند؛ ایران در قلب منطقه غرب آسیا، از نقش و جایگاه ویژه‌ای در این تحول راهبردی برخوردار است.

وزیر امورخارجه کشورمان با اشاره به برگزاری نمایشگاه اکسپو گفت: دو رویداد مهم دومین اجلاس ایران آفریقا و نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، اکسپو 2024 تهران فرصتی ارزشمند برای تحقق این اهداف مهم است.

به گزارش تسنیم دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا، 7 اردیبهشت ماه  1403 با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و نمایندگانی در سطح مقامات عالی کشورهای آفریقایی از جمله وزرای اقتصادی بیش از 30 کشور آفریقایی در مرکز همایش های سران برگزار شد.

از اکسپو ایران 2024 چه می‌دانید؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • شکست‌خوردگان،پشت نقاب تحریم
  • امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل است