Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران یکی از نقایص اجرای پیاده‌راه ۱۷ شهریور را شتاب‌زده بودن و نداشتن پیوست اجتماعی عنوان کرد. ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

 حجت نظری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره پروژه‌های پیاده‌راه سازی در شهر تهران، اظهار کرد: به طور کلی به نظر می‌رسد طرحهای شتاب‌زده هیچگاه طرحهای موفقی نبوده است و تجربه ثابت کرده پروژه‌هایی که صرفا بخواهیم به عنوان یک اقدام عملی آن را به نمایش بگذاریم گره‌ای از گره‌های شهر باز نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فکر می‌کنم طرحهایی مانند پیاده‌ راه 17 شهریور با توجه به اینکه پیوست اجتماعی نداشته و از اساس مطالعات لازم  در مورد آن صورت نگرفته شاهد هستیم که بشدت روی زندگی کسبه تاثیر منفی گذاشته است. به نظر می‌رسد نه تنها مهم است که چگونگی اجرای یک پروژه مورد مطالعه قرار گیرد بلکه چرایی اجرای آن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران تصریح کرد: به طور حتم اگر جوانب کار سنجیده شود و چرایی اجرای یک پروژه را مورد مطالعه قرار دهیم و بتوانیم در اجرای آن با ذینفعان، ساکنین و کسبه محل رایزنی داشته باشیم و از نظرات آنها بهره‌مند شویم به طور حتم پروژه موفقی خواهیم داشت. بنابر این در این صورت از پیاده‌راه سازی‌ها در شهر تهران استقبال می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم در دوره جدید اراده بر این است که بتوانیم شهر را از وضعیت خودرو محور به شهر انسان‌محور تبدیل کنیم بنابراین اسرار داریم اگر می‌خواهیم برای انسانها کار کنیم حتما باید نظرات آنها را به عنوان ذینفعان اعم از کسانی که ممکن است در طول روز از آن پروژه عبور کنند، کسانی که از آن معبر ارتزاق می‌کنند و یا کسانی که در آن معبر سکونت دارند، جویا شویم.

تذکر عضو شورای شهر تهران درخصوص بازگشایی خیابان 17 شهریورفرصت 15 روزه برای بازگشایی بخش‌های از خیابان 17 شهریور و میدان امام حسین(ع)

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شورای شهر تهران شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان، اظهار کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان مجوز گرفت.

وی تاکید کرد: بر این اساس، دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد، اگر مشکلی در فروردین‌ ماه در این زمینه بوده، قطعا در اردیبهشت‌ ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است. دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • این میدان در تهران مسدود می‌شود
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • بررسی انسداد «میدان جی» در شورای تأمین تهران
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند