Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@00:15:29 GMT

همایش دوچرخه سواری در نرماشیر + تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۸۱۰۲

همایش دوچرخه سواری در نرماشیر + تصاویر

عباس مرادزاده رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان نرماشیر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: به مناسبت هفته ملی مبارزه با مواد مخدر هیئت دوچرخه سواری با همکاری اداره ورزش و جوانان، نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر نرماشیر و هیئت دوچرخه سواری بم، اقدام به برگزاری همایش دوچرخه سواری در این شهرستان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادزاده افزود: این همایش از ابتدای روستای چهلتخم آغاز و دوچرخه سواران مسیر روستا‌های چهلتخم، سیدآباد، دشت آباد، حسین آباد درختی ترک آباد، زعیم آباد تا محل اقامه نماز جمعه را به مسافت ۱۵ کیلومتر را رکاب زدند.

وی تصریح کرد: همایش دوچرخه سواری با حضور دریجانی رئیس اداره ورزش و جوانان، حاج حسن رستم آبادی خیر ورزشی ساز و ارکیان رئیس هیئت دوچرخه سواری بم برگزار شد.

 

 

 

انتهای پیام/ب

رقابت دوچرخه سواران در نرماشیر به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس

ایسنا/فارس رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس از برخورد سواری پژو با زانتیا خبر داد و گفت: بر اثر این سانحه، ۲ نفر کشته و ۲ سرنشین نیز مجروح شدند.

عبدالهاشم دهقانی امروز، ۱۳ اردیبهشت، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی فیروزآباد - فراشبند، بلافاصله ماموران پلیس‌راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد خودرو زانتیا با ۲ سرنشین به علت عدم رعایت حق تقدم با سواری پژو پارس با ۳ سرنشین برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس بیان کرد: در اثر این سانحه، راننده و سرنشین زانتیا به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و ۲ نفر از سرنشینان پژو نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور