Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@16:28:43 GMT

مهم ترین رویدادهای خبری اصفهان در هفته ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۸۱۳۴

مهم ترین رویدادهای خبری اصفهان در هفته ای که گذشت

یک میلیارد ریال برای برنامه های قرآن و عترت اصفهان اختصاص می یابد

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: با مشارکت استان ها اعتباراتی در نظر گرفتیم و امسال برای برنامه های قرآن و عترت در اصفهان یک میلیارد ریال اختصاص می یابد.

عبدالهادی فقهی زاده در هفتاد و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سالن اجتماعات استانداری اصفهان افزود: استان اصفهان در زمینه قرآن و عترت از استان‌های برتر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۵۱ میلیارد ریال آورد معاونت قرآن در سال گذشته بود، اظهار داشت: در این راستا ۱۲۰ میلیارد ریال برنامه قرآنی در کشور راهبری و نظارت انجام دادیم و هیچ اعتباری از مجلس شورای اسلامی و دولت در سه سال گذشته در این ارتباط دریافت نکردیم.

وی ادامه داد: تنها یک شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی یا شورای توسعه فرهنگ قرآنی در کشور داریم که طبق جدول زمانی هر ۲ ماه یکبار باید تشکیل شود.

فقهی زاده ادامه داد: فروع استانی شورای توسعه فرهنگ قرآنی در واقع در شورای فرهنگی عمومی استان است.

مشکلات را نباید در قالب رقابت های استانی دنبال کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نباید مشکلات را در قالب رقابت های استانی دنبال کرد و منطقه ای کردن معضلات کار درستی نیست.

محمد علی جوادی در آیین معرفی مدیر کل جهاد کشاورزی استان اصفهان بابیان اینکه شرایط فعلی شرایط سختی است، گفت: تحریم‌ها علاوه بر مشکلاتی که داشته مزایایی داشته که از جمله اینکه ما متوجه شدیم کشاورزی یک رکن است؛ توجه به درون، خودکفایی و خود اتکایی از جمله مزایای تحریم‌هاست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه استان اصفهان استان ویژه ای است، افزود: اگر این استان در صنعت، در گردشگری، خدمات، شهرسازی و کشاورزی پیشروست به واسطه جایگاه بی بدیل آن است.

جوادی اضافه کرد: از اصفهان انتظار می‌رود در بهره وری پیشگام باشد و با وجود اینکه اقدامات خوبی در زمینه آبیاری شده است ولی نباید سطح گلخانه‌ها در اصفهان این تعداد باشد بلکه باید بیشترو الگوی سایر استان‌ها باشد.

فرمانده نهاجا: مدیریت جهادی کلید غلبه بر مشکلات و بحران هاست

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: در شرایط حساس فعلی، تنها راه و کلید غلبه بر مشکلات و عبور از بحران‌ها، مدیریت جهادی است.

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان با اشاره به اهمیت مسئولیت پذیری در نظام جمهوری اسلامی، افزود: کسی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیتی را می‌پذیرد، خود باید به این حقیقت واقف باشد که این جایگاه و مسئولیت، امتیاز مادی خاصی را در پی نخواهد داشت.

وی گفت: هدف پذیرش مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرامادی بوده و آن فرصت و توفیق خدمتگزاری در نظامی است که پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) در سرتاسر جهان محسوب می‌شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: مقصود از مدیریت جهادی، مجاهدت در راه خدا با تمام وجود است چرا که جهادگر نه تنها به وظایف ذاتی خود عمل می‌کند، بلکه پای را فراتر گذاشته و با ازخودگذشتگی و ایثار، تمام هستی خود را برای نیل به اهداف فدا خواهد کرد.

کودک مضروب ۴ ساله اردستانی در بیمارستان بستری شد

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: پسر بچه چهارساله اردستانی که مورد ضرب و شتم جسمی قرار گرفته بود، در بیمارستان بستری شده است.

مرضیه فرشاد، درباره جزئیات این حادثه افزود: گزارش کودک آزاری جسمی توسط مردم شهرستان اردستان به اورژانس اجتماعی (۱۲۳) اطلاع داده شد که بررسی این موضوع بلافاصله در دستور کار این نهاد قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته آثاری از خون مردگی در بدن این کودک چهار ساله به نام امین مشاهده شد که بنا به گفته پزشکان این کودک دچار آب آوردگی ریه و ضرب و شتم شدید قرار گرفته بود.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه مادر و ناپدری این کودک نزدیکترین افراد به این کودک بودند، اظهار داشت: به محض ترخیص این کودک از بیمارستان و براساس حکم قاضی در صورتی که صلاحیت خانواده وی تأیید نشود تحت پوشش بهزیستی قرار می‌گیرد.

حمل و نقل دریایی بین ایران و روسیه توسعه می یابد

وزیر انرژی روسیه گفت: برای توسعه حمل و نقل دریایی بین ایران و روسیه برنامه ریزی کرده‌ایم که سبب افزایش مبادلات محصولات کشاورزی بین ۲ کشور می شود.

الکساندر نواک در کنفرانس مطبوعاتی مراسم پایانی پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه در اصفهان افزود: کل حجم مبادلات اقتصادی و تجاری بین ایران و روسیه بر پایه آخرین آمار موجود هفت درصد و مبادلات محصولات کشاورزی بین ۲ کشور نسبت به سال گذشته ۱.۵ برابر افزایش‌یافته است.

وی بیان کرد: راهکارهای همکاری‌های آینده در اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه مورد بررسی قرار گرفت و این راهکارها مشخص شد.

وزیر انرژی روسیه اظهار داشت: در زمینه‌های انرژی، حمل و نقل، هوافضا و کشاورزی با جمهوری‌اسلامی ایران مذاکرات خوبی انجام دادیم.

وی با اشاره به روابط دیرینه ایران و روسیه افزود: روابط ۲ کشور به ویژه در زمینه اقتصادی بسیار قدیمی است و ما هم اکنون در بخش‌های گوناگون از جمله مبادلات محصولات کشاورزی با جمهوری‌اسلامی ایران همکاری داریم و امید داریم احداث خط راه‌آهن جمهوری آذربایجان، روسیه و ایران نیز به گسترش این مبادلات کمک کند.

۸۱۴۰۰ زائر امسال در قالب ۵۷۳ کاروان حج تمتع سازماندهی شدند

رییس سازمان حج و زیارت کشور گفت: تاکنون ۸۱ هزار ۴۰۰ زائر در قالب ۵۷۳ کاروان سازماندهی شدند و در صورت ارائه سهمیه مازاد از سوی عربستان ممکن است این آمار افزایش خواهد یافت.

علیرضا رشیدیان در همایش آموزشی توجیهی منطقه ۲ سازمان حج و زیارت در اصفهان افزود: در مجموع، ۳۰۹ کاروان از این تعداد مدینه اول و ۲۶۴ کاروان مدینه بعد هستند.

وی اظهار داشت: افزون بر این، سه هزار کارگزار و همچنین تعدادی نیروی خدماتی و در مجموع قریب ۸۶ هزار ۵۰۰ نفر در حج امسال حضور دارند.

وی با اشاره به رایزنی های صورت گرفته با وزیر حج عربستان تصریح کرد: حدود ۱۰ هزار نفر سهمیه اضافه از عربستان درخواست شده که مسوولان حج عربستان قول دادند در صورت کامل نشدن سهمیه حج سایر کشورهای اسلامی این سهمیه به دیگر کشورها اختصاص یابد و در صورت اعلام آنها افراد دارای اولویت رزرو شده برای این سهمیه مازاد در این سفر معنوی شرکت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: تلاش می کنیم آموزش این افراد سریع شروع شود و در نوبت مدینه دوم سازماندهی شوند.

وفور شهرهای صنایع دستی، بیانگر شکوه میراث فرهنگی ایران است

رییس منطقه آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی صنایع دستی گفت: تعداد زیاد شهرهای جهانی صنایع دستی در ایران، نشان دهنده شکوه صنایع دستی و میراث فرهنگی این کشور است.

«غادا هیجاوی» در آئین گشایش یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان در محل اتاق بازرگانی، افزود: اکنون ۱۰ شهر از ایران به عنوان شهر جهانی صنایع دستی انتخاب شدند مانند اصفهان، آباده، مشهد، سیرجان، میبد و تبریز.

وی با بیان اینکه طرح انتخاب شهرهای جهانی صنایع دستی از سال ۲۰۱۴ آغاز شد، اظهار داشت: تا سال ۲۰۱۹ حدود ۳۸ شهر از سراسر دنیا در این طرح انتخاب شدند که ۳۰ شهر از آنها از آسیا و اقیانوسیه، ۶ شهر از امریکای جنوبی و ۲ شهر از اروپا هستند.

هیجاوی ادامه داد: در آینده سه شهر دیگر از ایران، هفت شهر از چین، سه شهر از هند، ۲ شهر از تایلند و از هر یک از کشورهای مالزی، عمان، اردن، لبنان و فلسطین یک شهر به عنوان شهر جهانی صنایع دستی انتخاب می‌شوند.

مونسان: تصویب طرح جامع گردشگری به رونق این صنعت می انجامد

رییس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: تصویب طرح جامع گردشگری که اکنون در کمیسیون های مجلس در حال بررسی است می تواند به رونق بیش از پیش گردشگری منجر شود.

علی اصغر مونسان در آئین گشایش یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و گردشگری اصفهان در سالن همایشهای اتاق بازرگانی این شهر ابراز امیدواری کرد که با تصویب این طرح در دولت شاهد رونق گردشگری و بهتر شدن وضعیت این صنعت در آینده باشیم.

معاون رئیس جمهوری با اشاره به اینکه صنعت گردشگری هم اکنون به رتبه سوم اقتصاد جهانی دست یافته است، خاطرنشان کرد: روند رو به رشد این صنعت همچنان ادامه دارد زیرا صنعتی است که ابعاد مختلفی را در بر می‌گیرد و کمتر بخشی وجود داردکه علاوه بر ویژگی‌های اقتصادی موضوعات دیگری در آن وجود داشته باشد.

وی اظهار داشت: گردشگری در همه دنیا به ویژه کشور ما هم کارکرد اقتصادی و هم اجتماعی و فرهنگی دارد و این موضوع اهمیت این صنعت را دو چندان می‌کند.

۱۲ سند همکاری اقتصادی و تجاری ایران و روسیه امضا شد

وزیر نیرو گفت: ۱۲ سند همکاری اقتصادی و تجاری میان ایران و روسیه در پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی و تجاری ۲ کشور امضا شد.

رضا اردکانیان در مراسم اختتامیه پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه در هتل کوثر اصفهان افزود: وزارتخانه ها و اتاق های بازرگانی ایران و روسیه در ۲ روز گذشته نتایج فعالیت های چند ماه اخیر خود را در قالب تفاهم نامه ها و قراردادهای مهم در زمینه توسعه روابط اقتصادی بین این ۲ کشور مهم و تاثیرگذار منطقه به منصه ظهور رساندند.

وی ادامه داد: اعضای این اجلاس، امروز نتایج ۲ نشست مهم یعنی دومین همایش تجاری و فرهنگی بین ناحیه قفقاز شمالی و تعدادی از استان های شمالی ایران و اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه را خواهند دید.

وزیر نیرو با بیان اینکه هر ۲ رویداد زمانی اتقاق می افتد که لایحه همکاری های ایران و اتحادیه اوراسیا به تصویب مجلس رسید و در آینده نزدیک ابلاغ می شود، اظهار داشت: این همکاری ها شروع تاثیرگذاری در ارتباط با اقتصاد منطقه ۲۰۰ میلیون نفری خواهد داشت.

تحریم ها فرصت مناسبی برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور است

معاون اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: فشار و تحریم ها از سوی دشمن، فرصت بسیار خوبی برای اصلاح و تقویت ساختار اقتصادی کشور است.

غلامرضا انصاری در نشستی با هیات نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع، معاون و کشاورزی اصفهان افزود: همانطور که با تجربه جنگ تحمیلی ایران توانست در حوزه دفاعی کشور خود را تقویت کند باید از تجربه جنگ اقتصادی نیز برای تقویت این حوزه بهره برداری شود.

وی با بیان اینکه ساختار اقتصادی کشور آسیب پذیر است گفت: به همین دلیل در حوزه‌های سیاسی توانستیم نفوذ خوبی در جهان داشته باشیم ولی در حوزه اقتصادی غافل از اصلاح بودیم و غربی‌ها نیز از این ضعف برای فشار بر کشور استفاده کردند.

معاون اقتصادی وزیر امور خارجه افزود: آمریکا برای قطع ارتباط با ایران علاوه بر دولت‌های سایر کشورها، شرکت‌ها را نیز تحت فشار قرار داه است اما می‌توان برای تجارت از ظرفیت فعالان اقتصادی کشورهای همسایه از جمله عراق، افغانستان، آذربایجان، ترکیه و همچنین چین و هند استفاده کرد زیرا این کشورها محدودیتی برای ارتباط با ایران برای خود قائل نیستند.

رویکرد قوه قضاییه به کانون وکلا بسیار مثبت و تعاملی است

معاون حقوقی قوه قضاییه گفت: رویکرد قوه قضاییه در این مقطع نسبت به کانون وکلای دادگستری یک رویکرد بسیار مثبت و تعاملی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق در نشست علمی تخصصی"تحول حقوق کیفری در جنایت عمدی از دیدگاه قانون مجازات اسلامی" در سالن اجتماعات کانون وکلای دادگستری اصفهان افزود: بر این اساس ریاست قوه قضاییه دستور دادند که مشکلاتی که کانون‌های وکلا و مرکز مشاورانو سایر نهادهای مرتبط دارند بررسی و حل شود.

وی اظهار داشت: در این راستا توافقاتی صورت گرفته و فرصت‌هایی برای مشارکت با اعضای کانون‌های وکلا به ویژه در اصفهان فراهم خواهد شد تا مشکلات در زمینه های مختلف وکالت رفع شود.

معاون حقوقی قوه قضاییه با اشاره به موضوع تحول کیفری در موضوع جنایت عمدی تصریح کرد: در سال ۹۲، دو قانون بسیار مهم در قانون مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری به تصویب رسید که بخشی از آن در همان سال و بخشی دیگر در سال ۹۴ اجرایی شد.

طرح توسعه فرودگاه اصفهان با حضور متخصصان داخلی اجرا می شود

مدیر عامل شرکت هواپیمایی و ناوبری هوایی کشور گفت: طرح توسعه فرودگاه اصفهان در برنامه های این شرکت قرار دارد و باتوجه به اینکه فرانسوی ها برای همکاری در اجرای این طرح منصرف شده اند، این طرح را با اتکا به توانایی متخصصان داخلی اجرایی خواهیم کرد.

طرح توسعه فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به عنوان یکی از زیر ساختهای توسعه، در جریان سفر رئیس جمهوری به فرانسه در سال ۹۴، بین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور و شرکت مهندسی وینسی فرانسه به عنوان چهارمین شرکت توسعه‌ای دنیا و مهمترین شرکت توسعه‌ای اروپا، منعقد شد.

سیاوش امیر مُکری روز چهارشنبه در جریان بهره برداری از چند طرح در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد: فرانسوی‌ها برای همکاری در طرح توسعه این فرودگاه منصرف شده‌اند اما ما سعی می‌کنیم با اتکا به توانایی متخصصان و سرمایه گذار داخلی این طرح را اجرایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته ترمینال سلام در فرودگاه بین المللی امام خمینی به بهره برداری رسید، بیان کرد: تکمیل این ترمینال توسط متخصصان داخلی نشان داد که توانایی اجرای طرح‌های فرودگاهی بزرگ‌تر از آن در داخل کشور وجود دارد.

صنعت برق کشور به طور کامل خود اتکاست

وزیر نیرو با بیان اینکه صنعت برق کشور به طور کامل خود اتکاست، تاکید کرد: ما باید با مصرف صحیح برق در واقع ظرفیت‌های ایجاد شده را به بخش تولید سوق دهیم.

رضا اردکانیان در حاشیه بهره برداری پست برق ۶۳/۴۰۰ هاتف شرق اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: این پست از محل وام بانک توسعه اسلامی با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: با افتتاح این پست مردم شرق اصفهان که از حیث کم آبی رنج می‌برند می‌تواند فرصت مناسبی برای مشاغل جایگزین کشاورزان باشد.

وی ادامه داد: از سال ۹۲ تاکنون چند صد هزار میلیارد تومان از بخش منابع داخلی صنعت برق و با همکاری بخش خصوصی سرمایه گذاری شد که برای همین از وضعیت خوبی برخوردار هستیم.

ظریف: ایران با سیاست تعاملی به دنبال افزایش روابط با کشورهاست

وزیر امورخارجه گفت: ایران اسلامی با حفظ سیاست تعاملی، روابط خود با کشورهایی که نگاه برابری و دوستی با ملت ها دارند را افزایش می دهد.

محمد جواد ظریف در جمع مدیران استان اصفهان در استانداری اصفهان افزود: همدلی و یک صدایی همه مسئولان و مردم در کشور می تواند به تقویت این امر کمک کند.

وی با اشاره به درخواست آمریکایی‌ها مبنی بر تغییر سیاست‌هاو رفتار ایران ادامه داد: ایران سیاست‌های خود در منطقه را زیر سایه تحریم یا تهدید آمریکا تغییر نخواهد داد و همان طور که در چند سال گذشته با سیاست تعاملی عمل کرده، روابط خود با کشورهایی که نگاه برابری و دوستی با ملت ما دارند را افزایش می دهد.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: شرایط بین المللی حاکم در جهان نشان می دهد که اغلب کشورها با سیاست های آمریکا مخالف هستند به عنوان مثال دوسال است که اتحادیه اروپا در مقابل آمریکا موضع گرفته است.

دفتر ترکیش ایر در اصفهان افتتاح شد

دفتر شرکت هواپیمایی ترکیه (ترکیش ایر) در اصفهان عصر پنجشنبه با حضور "مولود چاووش اوغلو" وزیر امور خارجه این کشور گشایش یافت.

در مراسم گشایش این دفتر هواپیمایی در اصفهان، "دریا اورس" سفیر ترکیه در تهران و جمعی از مسئولان این سفارتخانه نیز حضور داشتند.

پس از مراسم افتتاح، اوغلو با حضور در دفتر هواپیمایی ترکیش ایر در اصفهان از بخش‌های مختلف این دفتر، دیدن و در سخنان کوتاهی ابراز امیدواری کرد که گشایش این دفتر به گسترش مناسبات فرهنگی بویژه گردشگری بین اصفهان و شهرهای ترکیه کمک کند.

وزیران خارجه ایران و ترکیه سند راهبردی همکاری های مشترک امضا کردند

سند راهبردی همکاری های مشترک ایران و ترکیه روز جمعه به امضای وزرای امور خارجه این دو کشور همسایه رسید.

این سند راهبردی روز جمعه در پایان نشست محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان با مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه به امضای دو وزیر رسید.

در این نشست محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان و مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه درباره روابط دو جانبه از جمله اجرایی کردن توافق های قبلی برای تشکیل کمیته راهبردی مشترک اقتصادی دو کشور تبادل نظر کردند.

آخرین تحولات منطقه و جهان از جمله مهمترین محورهای مذاکرات وزرای ایران و ترکیه بود.

۹۹۱۳/۶۰۲۶

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری قبل از دیدار روز دوشنبه با ذوب آهن ضمن تشریح آخرین وضعیت این تیم برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر گفت: دیدارهای سختی در پیش داریم. می دانیم کجای کار هستیم و چه شرایطی داریم. می خواهیم بازی را کنترل کنیم تا به پیروزی برسیم. با بازیکنان هم که صحبت کردیم به آنها گفته ایم که چه مسوولیت بزرگی روی دوش ماست. تاکید کرده ام که بهترین بازی را انجام دهیم.

وی ادامه داد: همیشه دوست داشته ام که پاسخگو باشم. تیم من الان در رختکن است اما من آمده ام به نشست خبری. کسی نمی تواند به من بگوید که حتما بیایم در نشست خبری. به خاطر شرایط ترافیکی نمی توانم در همه نشست های خبری حضور داشته باشم. اگر سال بعد هم مربیگری کنم و در فوتبال باشم باید این شرایط درست شود تا خبرنگاران و اهالی رسانه هم بتوانند به راحتی کارشان را انجام دهند. باید در محل تمرینات تیم ها محل هایی برای نشست خبری وجود داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد تاثیر آرامش بر این تیم و تغییراتی که صورت گرفته است گفت: هر جا که آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است. حضور آتیلا حجازی، علی عسگری و سردار شهریاری تاثیر زیادی در استقلال داشته است. هیچ قولی نداده ام در جلساتی که داشته ام. فقط قول داده ایم که تلاشمان را بکنیم. از هفته آینده تمدید قراردادها برای فصل آینده را شروع خواهیم کرد.

جواد نکونام از اظهار نظر در مورد اتفاقاتی که بین هواداران رخ داده است گفت: من در مورد هواداران استقلال می توانم صحبت کنم که همیشه یاور تیم بوده اند. امیدوارم روز دوشنبه هم در ورزشگاه حضور داشته باشند و کل ورزشگاه را آبی کنند. ما هم با ارایه یک بازی خوب به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد قضاوت کوپال ناظمی برای این تیم و نگاه هایی که وجود دارد گفت: ایشان داور خوبی است و نگاه ما مثبت است. البته ذهنیت هایی در مورد قضاوت ایشان از دو دیدار گذشته وجود دارد اما ما هیچ قضاوتی نمی کنیم و دوست داریم بهترین عملکرد را داشته باشند و حقی از تیمی ضایع نشود. ما تلاش می کنیم و می جنگیم و هر تیمی که شایسته است پیروز شود. 

وی ادامه داد: نگران هستیم اما اعتماد می کنیم به همه داوران. همه دیدند که در چند بازی اخیر چه اتفاقاتی رخ داده است . با این حال ما تلاش می کنیم و وظیفه خودمان را انجام می دهیم. امیدوارم داوران هم عدالت را اجرا کنند و هر تیمی که شایسته است به پیروزی برسد. 

ادامه دارد....

کد خبر 6095629

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | نشست خبری هفته بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی
  • مدیران خودرو 777، میزبان سران اقتصادی آفریقا و ایران
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • توافق ایران و امارات برای تقویت همکاری‌های تجاری
  • تأثیرات گوناگون تغییرات اقلیمی بر زندگی انسان