Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-01@03:00:46 GMT

جاده جالوس یک‌طرفه خواهد شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۸۵۴۵

جاده جالوس یک‌طرفه خواهد شد

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: براساس تصمیم گیری انجام شده تردد در محور چالوس از مرزن آباد به سمت تهران از ساعت ۱۸ به صورت یک طرفه انجام خواهد گرفت.

به گزارش صدای ایران از فارس، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا درخصوص محدودیت‌های ترافیکی کشور در روز جمعه ۳۱ خرداد گفت: در حال حاضر در محور هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت شاهد ترافیک پرحجم اما روان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: همین وضعیت ترافیک پرحجم را در طول محور قم تهران و بالعکس شاهد هستیم و در ابتدای جاده چالوس تا کیلومتر ۱۰ نیز ترافیک گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: قرار است عصر امروز و به جهت تخلیه بار ترافیکی جاده چالوس از مرزن آباد به سمت کرج از ساعت ۱۸ یک طرفه باشد.

رحمانی افزود: به این ترتیب ورود به جاده چالوس از سمت کرج از ساعت ۱۴ ممنوع خواهد شد و پس از ۴ ساعت و با تخلیه محور تردد یک طرفه در آن آغاز خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: جاده چالوس یکطرفه ایران صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده چالوس بسته است

رییس پلیس راه البرز بیان کرد: جاده کرج - چالوس درمحدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است که مسافران باید از محور‌های جایگزین استفاده کنند.

 

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

 

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

 

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • جاده چالوس بسته است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس