Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام شمس الله سراج امروز جمع نمازگزاران ایلامی مصلی امام خمینی (ره) افزود: شاید کشوری قبل از انقلاب می توانست چنین تجاوزی به ایران داشته باشد ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران دشمن باید بداند که نمی توانند هرکاری را بخواهند انجام دهند.

وی این اقدام شجاعانه نیروهای هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را همچنین سیلی محکمی به اعراب کشورهای حوزه خلیج فارس دانست و گفت: سرنگونی این پهپاد که از مهمترین نوع پهبادهای ارتش آمریکا بوده اقدام مهمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سراج ادامه داد: این پهباد گرانقیمت ترین نوع پهباد با ارزشی بین ۱۱۰ تا ۲۰۰ میلیون دلار است که قادر است تا ۳۰ ساعت با ۱۹ هزار کیلومتر پرواز و تمام اطلاعات منطقه مورد نظر را جمع آوری و در اختیار آمریکا قرار دهد.

وی با ذکر اینکه جمهوری اسلامی ایران با سرنگونی این پهباد سنگ اول را زده افزود: در این قضیه ایران نباید بدهکار باشد بلکه باید طلبکارانه عمل کرده و شورای امنیت ملی کشور با شکایت از آمریکا در سازمان ملل آنها را وادار به عذرخواهی و پرداخت غرامت کنند.

خطیب موقت نماز جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش از موضع تهاجمی اخیر دولت و نظام در قضیه برجام تقدیر کرد و گفت: غنی سازی اورانیوم از سوی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به بدعهدی های اروپاییان باید زودتر انجام می شد.

وی اظهار کرد: از زمانیکه تهدیدهای ایران آغاز سده و غنی سازی اورانیوم از سر گرفته شده آمریکا و اروپایی ها به تحرک افتاده و تقاضای مذاکره و برگزاری جلسه را دارند که این وقایع خاصیت موضع تهاجمی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آغاز فصل تابستان و وقوع آتش سوزی های گسترده در مراتع استان خواستار مشارکت بیشتر مردم برای کاهش این آسیب شد.

وی با اشاره به سالروز شهادت چمران و گرامیداشت یادو خاطره این شهید والا مقام و همچنین یکم تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: خانم خرم این نهاد به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب با وجود اعتبار و نیروی اندک و فعالیت‌های گسترده، در حاشیه سایر ارگانها قرار گرفته است.

وی در ادامه با تبریک هفته قوه قضاییه و خدمات این مجموعه گفت: حرفهای امام راحل و شهید بهشتی نباید بصورت مناسبتی از رسانه ملی پخش شود.

وی اظهار کرد: سخنان امام راحل به عنوان رهبر این انقلاب باید هر روز از رسانه ملی پخش شده و مردم حرفهای ایشان را با وضعیت امروز جامعه تطبیق داده و قضاوت کنند.

حجت الاسلام سراج ادامه داد: شهید بهشتی نیز ایده آلی در زمینه های مختلف از جمله عدالت اجتماعی برای نظام دینی ایران ترسیم و به آن نیز عمل کرده و حزب این شهید گرانقدر بار سنگین نظام را به دوش کشیده است.

۷۱۷۱/‏۶۱۱۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران

مدیر انتشارات سرو جزئیات حضور این ناشر در بخش مجازی و حضوری سی و پنجمین نمایشگاه کتاب را تشریح کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا سلیمی مدیر انتشارات سرو گفت: در راستای عمل به مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره صد برابر شدن تولیدات در حوزه دفاع مقدس؛ اظهار داشت: گام‌های خوب و موثری در جهت تحقق مطالبه امام خامنه‌ای عزیز با مدنظر قرار دادن کیفیت و کمیت کتب دفاع مقدسی، این مجموعه در تلاش است با بیش از 113 عنوان کتاب در زمینه ادبیات انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و مقاومت در هر دو بخش حضوری و مجازی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پررنگی را داشته باشد، که از این میان 72 عنوان کتاب در بخش حضوری و 113 عنوان کتاب در بخش مجازی می باشد.

 مدیر نشر سرو گفت: نشرو سرو در حوزه های مختلف ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از جمله پژوهش، ادبیات داستانی، خاطرات، شعر با در نظر گرفتن گرایش های مختلف سنی و فکری در بخش شبستان اصلی (ناشران داخلی – راهرو 23 غرفه 544)نمایشگاه امسال حضور خواهد داشت.

حضور ناشران پخته‌خوار در نمایشگاه کتاب محدود می‌شود

وی افزود: از میان 72 عنوان کتاب، 47 عنوان کتاب مربوط به چاپ اول و از چاپ‌های جدید انتشارات سرو به شمار می‌رود که انتهای سال 1402 و بهار 1403 منتشر شده‌اند و قرار است تعدادی از این کتاب‌ها را با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان فرهنگی رونمایی کنیم.

 سلیمی درباره حمایت از علاقمندان به حوزه ادبیات دفاع مقدس گفت: در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور حمایت و افزایش قدرت خرید علاقمندان به حوزه کتاب انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، تازه های نشر سرو برای افرادی که در طول سال به صورت مستقیم از انتشارات خریداری کنند مشمول تخفیف 10 تا 40 درصدی می شود.

 وی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری همزمان نمایشگاه حضوری و مجازی، انتشارات سرو در نمایشگاه مجازی نیز حضور فعال دارد.

سلیمی در پایان ضمن دعوت از علاقمندان و پژوهشگران فرهنگ ایثار و شهادت برای بازدید از غرفه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، حضور چهره‌های فرهنگی و لشکری کشور در غرفه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های نشر سرو در نمایشگاه امسال دانست و گفت: معرفی تازه های نشر سرو با حضور مسئولین و نویسندگان جوان انقلابی از برنامه های دیگر ما خواهد بود. 

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» 19 تا 29 اردیبهشت‌ماه 1403 در مصلی امام خمینی‌ (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • دیگر نیازی به پلاک گذر موقت نیست!
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان