Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی گفت: تحقق عدالت یکی از آرمان‌های بزرگ انبیاء و اهداف جامعه بشری است، هر چند زیاده‌خواهی و خواسته‌های نفسانی عده‌ای همیشه عدالت را به چالش برده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم،«حجت‌الاسلام محمدجواد باقری‌ارومی» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با گرامیداشت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه و عرض تبریک به زحمتکشان عرصه عدل و عدالت گفت: تحقق عدالت یکی از آرمان‌های بزرگ انبیاء و اهداف جامعه بشری است، هر چند زیاده‌خواهی و خواسته‌های نفسانی عده‌ای همیشه عدالت را به چالش برده است اما باید بر اساس تعالیم دینی عدالت را در زندگی و به خصوص در قضاوت و حکمرانی رعایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اسالم، اول تیر سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به دستور حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۶۰ را گرامیداشت و افزود: امام راحل به ضرورت و اهمیت تبلیغ و ترویج دین و دستاوردهای انقلاب به خوبی پی‌برده بود و جهت برپایی دین شبکه منسجم و منظم تبلیغ دینی را راه‌اندازی کرد.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان زلزله سال ۱۳۶۹ در شهرهای رودبار و منجیل، توسعه و عمران بر اساس رعایت استانداردهای لازم را عامل حفظ سلامت و امنیت شهرهای و مردم عنوان کرد و با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه دیوار حفاظتی رودخانه ناورود اسالم،خاطرنشان‌کرد: ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین محترم بخش امیدوارم تحقق این پروژه گام مهمی در ایجاد سطح کیفی و مبلمان شهری اسالم باشد.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به شیطنت آمریکا در ماجرای انفجار دو نفتکش ژاپنی مستقر در دریای عمان در ایام سفر نخست وزیر ژاپن به کشورمان، گفت: آمریکا از یک طرف واسطه و پیام برای ما می‌فرستد اما از طرف دیگر با شیطنت می‌خواهد رابطه ما با ژاپن را خراب کند.

 

خطیب نماز جمعه اسالم به ساقط شدن پهپاد گلوبال هاوک آمریکا توسط سامانه پدافند سوم خرداد سازمان هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مرزهای آبی سرزمینی در هرمزگان اشاره کرد و افزود: یکبار دیگر دست قدرت خدا از آستین بیرون آمد و ادعاهای مضحک و پوشالی مستکبران در قدرت و هیمنه آنها را نقش بر آب کرد، می‌خواستند انفجار نفتکش ژاپن را به گردن ما بیندازند، پهپاد ضد رادارشان را زدیم.

 

حجت الاسلام باقری‌ارومی گفت: بیچاره‌ها با ناو آبراهام لینکن برای ما شاخ و شانه می‌کشیدند اما امروز پهپاد به اصطلاح ضد رادار و ردیابی‌شان مورد اصابت موشک‌های ما قرار گرفته است، آقای ترامپ کمی عاقل باش و دست از ماجراجویی بردار، دلت برای دخترت ایوانکا بسوزد، دست از پا خطا کنی، لباس جیغ ایوانکا مشکی خواهد شد.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز اوقات فراغت اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس بیرجند دهه کرامت خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی کانون های مساجد ترامپ خطبه نماز اسالم زیاده خواهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است

آفتاب‌‌نیوز :

سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح در آیین رونمایی از طرح جامع دانشگاه عالی دفاع ملی که با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد، با تاکید بر اینکه در شرایط حساس کنونی منطقه، دانشگاه عالی دفاع ملی باید شرایط آینده کشور و منطقه را مورد بررسی قرار دهد، گفت: وضعیت منطقه قبل و بعد از اقدام تلافی‌جویانه و تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به مناطق حساس و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده است.

وی، پیروزی‌های رزمندگان اسلام را در عملیات وعده صادق که پاسخ محکمی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی بود، تبریک گفت و تصریح کرد: این پاسخ با نشان دادن اراده ملی علیه رژیم رقم خورد و تاثیرات راهبردی را در سطح منطقه و جهان داشت.

رییس ستادکل نیرو‌های مسلح بیان کرد: نیرو‌های مسلح، احتمالات و سناریو‌ها را در سطح عملیاتی، مطالعه و بررسی دقیق می‌کند و دانشگاه عالی دفاع ملی باید در سطح راهبردی این موضوعات را مورد توجه قرار دهد.

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه دانشگاه عالی دفاع ملی به عنوان عالی‌ترین دانشگاه نیرو‌های مسلح که مسئولیت تربیت فرماندهان و مدیران عالی نیرو‌های مسلح و همچنین مدیران عالی کشوری را در مباحث راهبردی بر عهده دارد، در مسیر رشد و ارتقا قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: دانشگاه عالی دفاع ملی در تربیت فرماندهان، مقامات و سایر نیرو‌ها و همچنین در نظریه‌پردازی و کرسی‌ها باید به طور مداوم در راستای کیفی‌سازی و عمق بیشتر مطالب و کار‌های پژوهشی کار کنیم و به پیش برویم.

وی با بیان اینکه طرح جامع دانشگاه دفاع ملی جزو اسناد اساسی و مادر برای دانشگاه محسوب می‌شود و عالی‌ترین طرحی است که در دانشگاه باید مورد اجرا قرار بگیرد، گفت: این طرح طی بیش از یک سال کار تهیه و محضر مقام معظم رهبری تقدیم شد و توسط ایشان مطالعه و مورد نقد قرار گرفت و اصلاحاتی در آن ابلاغ فرمودند و نهایتاً به تصویب معظم‌له رسید که امروز از این طرح رونمایی شد.

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پایان تصریح کرد: همه ما باید بر اجرای دقیق طرح جامع دانشگاه تلاش کنیم و به طور قطع این طرح موجب ارتقای هرچه بیشتر دانشگاه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • به بهانه الکلاسیکوی ایران؛ بریس نیکبخت و ضربه سر کریم باقری مقابل سپاهان / فیلم
  • چرا حسن باقری نمی‌خواست فرمانده عراقی کشته شود؟
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد
  • توجه به معلم «سرمایه‌گذاری برای کشور» است/ آموزش و پرورش، مسئله اول کشور
  • مازندران پایین‌ترین نرخ بیکاری در کشور را دارد