Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه موقت شهر ایلام، گفت: سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکایی این پیام را دارد که جمهوری اسلامی ایران در بحث دفاع از مرزهای رسمی کشور باکسی تعارف و شوخی ندارد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت‌الاسلام «شمس الله سراج» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر در جمع نمازگزاران ایلامی اظهار کرد: سرنگونی پهباد آمریکایی در خاک ایران سبب ذلت حامیان این استکبار جهانی در منطقه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، بابیان اینکه این اولین باری نیست که آمریکا در برابر اقتدار ایران اسلامی عاجز و درمانده است، گفت: ایران اسلامی، به حمدالله در نقطه‌ای قرار دارد که باقدرت و توان دفاعی خود می‌تواند در مقابل هرگونه تهدیدی بایستد و از تمامیت ارضی خود دفاع کند، ایران اسلامی امروز یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه و جهان است.

 

امام‌جمعه موقت شهر ایلام، با تأکید بر اینکه کشورهای حامی آمریکا در منطقه و آن‌هایی که بله قربان آمریکا هستند از این موضوع درس عبرت بگیرند، تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی بدانند که دفاع از امنیت و تمامیت ارضی کشور برای نیروهای مسلح ما قابل‌اغماض نیست و این توان و قدرت امروز در سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکایی به نمایش درآمد.

 

حجت الاسلام سراج، بابیان اینکه بر اساس فرمایش امام راحل، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، افزود: از زمان پیروی انقلاب اسلامی تاکنون آمریکا و متحدانش از هر حربه‌ای برعلیه نظام اسلامی استفاده کردند اما آمریکا در برابر این کار ایران هیچ غلطی نکرد.

 

وی، با تأکید بر پیگیری تجاوز پهباد جاسوسی آمریکایی به خاک کشورمان، ابراز کرد: باید این موضوع را در مجامع بین‌المللی پیگیری کنیم تا تجاوز دیگری به حریم جمهوری اسلامی ایران صورت نگیرد و درس عبرتی برای کشورهای حامی آمریکا در منطقه باشد.

 

امام‌جمعه موقت شهر ایلام، با اشاره به اینکه آمریکا هیچ‌وقت قابل‌اعتماد نبوده و نیست، یادآور شد: خارج شدن آمریکا از معاهده بین‌المللی برجام، نمونه بارز این بی‌اعتمادی است، باید گفت که موضوع برجام به‌طورقطع تمام‌شده است، اما ما باید برای مقابله با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان، بر ظرفیت‌های داخلی خود متکی شویم.

 

حجت‌الاسلام سراج، یادآور شد: خارج شدن آمریکا از برجام و به دنبال آن تحریم‌های شدید علیه ملت و کشورمان سبب اتحاد مردم ایران در برابر استکبار جهانی شد و این اتحاد و همبستگی و مقاومت در برابر زورگویی‌های استکبار جهانی تا اضمحلال آمریکا ادامه دارد.

 

وی، بیان کرد: بیش از 40 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و در طول این 40 سال دشمنی‌های نظام سلطه و آمریکا همچنان ادامه داشته و دارد، اما ملت ایران ادامه‌دهنده راه امام حسین (ع) هستند و از عزت و شرف خود در مقابل دشمنان دفاع می‌کنند.

 

سراج، بابیان اینکه اقدام شجاعانه نیروهای هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سیلی محکمی به آمریکا و اعراب کشورهای حوزه خلیج‌فارس بود، ابراز کرد: سرنگونی این پهباد این پیام را دارد که جمهوری اسلامی ایران در بحث دفاع از مرزهای رسمی کشور با کسی تعارف و شوخی ندارد.

 

خطیب موقت نماز جمعه ایلام، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سال جاری، یادآور شد: انتخابات در جمهوری اسلامی همواره مظهر اتحاد و همبستگی مردم ایران اسلامی بوده است و انشالله در سال جاری شاهد حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در این انتخابات خواهیم بود.

 

حجت‌الاسلام سراج، با اشاره به آغاز فصل تابستان و وقوع آتش‌سوزی‌های گسترده در مراتع استان خواستار مشارکت بیشتر مردم برای کاهش این آسیب شد و گفت: متأسفانه تعداد آتش‌سوزی‌ها در استان و به‌تبع در مزارعی که هنوز برداشت‌نشده زیاد شده که می‌طلبد در این راستا چاره‌اندیشی شود.

 

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، به سالروز شهادت شهید مصطفی چمران اشاره کرد و افزود: این بزرگ‌مرد تاریخ درس بزرگی به مردم داد و الگو قرار دادن ایشان باید در رأس کارهای مسئولان قرار گیرد.

 

امام‌جمعه موقت ایلام، به اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: متأسفانه باوجود فعالیت‌های زیاد، این سازمان در حاشیه و در زیر سایه خیلی از ارگان‌ها قرار دارد و با بودجه بسیار کم در بحث مساجد و هیئت‌ها کارهای بسیاری انجام داده است.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل مجلس بیرجند دهه کرامت خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی غنی سازی اوقات فراغت تجاوز پهباد دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،این تجمع با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در محوطه دانشکده علوم انسانی این واحد دانشگاهی برگزار شد؛ شرکت کنندگان در این اجتماع با سردادن شعار‌های "مرگ بر آمریکا و اسرائیل، مرگ بر حقوق بشر آمریکایی" از خیزش اساتید و دانشجویان در آمریکا و کشور‌های اروپایی حمایت کرده و جنایات آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را در غزه و فلسطین محکوم کردند.
یاوری معاون سیاسی فرماندار سبزوار در این تجمع گفت: جنبش اعتراضی اساتید بیدار و دانشجویان آمریکا و اروپا در مهد کشور‌هایی که ادعای آزادی بیان و حمایت از حقوق بشر دارند اتفاق افتاد و دیدیم که این دولتمردان این کشور‌ها بر خلاف شعار‌های حقوق بشری خود نه تنها به دانشجویان و اساتید خود آزادی بیان نمی‌دهند بلکه اقدام به ضرب و شتم و سرکوب جامعه نخبگانی خود می‌کنند.
وی با بیان اینکه دولت‌های غربی که گروه‌های مظلوم فلسطینی را تروریستی می‌دانند، امروز شاهد خیزش جنبش‌های دانشجویی خود هستند جنبش‌هایی که بر خلاف نظر این دولت‌ها فلسینی‌ها را مظلوم و نه تروریست می‌دانند وجدان‌های بیداری که ظلم صهیونیست‌ها را با وجود سانسور رسانه‌ای می‌بینند و برای دفاع از ارمان این مردم به صحنه امده اند.
در پایان این تجمع اعتراضی بیانیه‌ای در حمایت از خیزش اساتید و دانشجویان در آمریکا و کشور‌های اروپایی و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب در غزه و فلسطین قرائت شد.

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان آمریکایی از مردم غزه از اثرات عملیات «وعده صادق» بود
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • پیروزی بدون جنگ
  • خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است
  • دلیل پاشینیان برای «واگذاری روستاها به آذربایجان»