Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@13:41:32 GMT

علت پخش‌نشدن خوانندگی محمد علیزاده در «گاندو» مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۹۱۳۶

علت پخش‌نشدن خوانندگی محمد علیزاده در «گاندو» مشخص شد

به گزارش وانانیوز، 

سریال «گاندو» به کارگردانی جواد افشار، این شب‌ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این سریال، بازیگرانی چون داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، محمدرضا شریفی‌نیا، لیلا اوتادی، کمند امیرسلیمانی، کامبیز دیرباز و ... حضور دارند.

نکته عجیب در فهرست عوامل این سریال، آمدن نام محمد علیزاده به عنوان خواننده در تیتراژ است که تاکنون صدایی از او پخش نشده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینک، این خواننده با انتشار یک ویدئو، در این باره توضیح داده است. 

علیزاده در این ویدئو می‌گوید: «برای این سریال یک ترانه سروده و موسیقی برای آن ساخته شد، اما زمانی که به پخش نزدیک می‌شد، به همراه جواد افشار (کارگردان سریال) که از دوستان خوبم است، به این نتیجه رسیدیم که تیتراژ بدون وُکال (صدای خواننده) پخش شود، فکر می‌کنم این خیلی بیشتر و بهتر به سریال کمک کرده است. اگر زودتر به این نتیجه می‌رسیدیم، قطعاً نام من به عنوان خواننده در تیتراژ اعلام نمی‌شد و از تک‌تک مخاطبان عذر می‌خواهم و شرمنده محبت‌های همه‌شان هستم. در ضمن این تیتراژ را برای یک سریال دیگر نگه داشته‌ایم که آنجا کار خواهد شد.»

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص جنجالی بهنام بانی در کنسرتش؛ دست‌وبالم بسته است وگرنه (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خوانندگی پر احساس بهنام بانی زیر باران در سیدنی استرالیا کنار خیابان (فیلم) خوانندگی یک کودک با سبیل در کنسرت بهنام بانی (فیلم) رقص بهنام بانی وسط کنسرت (فیلم)

دیگر خبرها

  • خط قرمزی که به «نون.خ» کمک کرد/ ماجرای شکایت آقای خواننده چه بود؟
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • رقص جنجالی بهنام بانی در کنسرتش؛ دست‌وبالم بسته است وگرنه (فیلم)
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد