Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع شهر برگزار شد، با بیان اینکه ملت و حکومت ایران مثل خورشید در آسمان امنیت و اقتدار می درخشد، اظهار داشت: اقدام اخیر ایران موجب شد تا ترامپ آنقدر ذلیل شود که بعد از سرنگونی پهپادش برای آنکه قافیه را نبازد، می گوید من احساس می کنم این اشتباه توسط فردی رخ داده که نباید این اشتباه را انجام می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول با اشاره به نظر روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در جریان دیدار رهبر معظم انقلاب با نخست وزیر ژاپن، خاطرنشان کرد: آنان بیان کردند که صدای رهبر ایران را نمی توانستیم شفاف تر از دیدار اخیر ایشان با نخست وزیر ژاپن بشنویم؛ در صدای رهبر ایران بازتاب این جمله امام راحل که فرمودند "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" را با اعتماد به نفس در مقابل آنان شنیدیم.

خطیب جمعه دماوند با اشاره به اینکه سرنوشت کسانی که به آمریکا تکیه کردند، تلخ و اسفناک است، گفت: بسیاری از رهبران کشورهای مختلف جهان به دلیل اعتماد به آمریکا، قربانی اهداف شوم آنان شدند و بسیاری جان خود را از دست دادند؛ حکومت کسی که به غرب و ظالمان تکیه کرد، یکسال بیشتر طول نکشید اما حکومت جمهوری اسلامی که به آمریکا تکیه نکرد، ۴۰ سال طول کشیده است.

امام جمعه دماوند در ادامه با اشاره به ششم تیرماه سالروز سوءقصد به جان مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر تهران در سال ۱۳۶۰، گفت: امام خمینی (ره) این اقدام تروریستی و واقعه فردای آن روز که با شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب انجامید را سند حقانیت انقلاب و نظام و نماد شکست و رسوایی خط نفاق و انحراف در برابر اقتدار و اتحاد ملت ایران دانستند.

وی ادامه داد: خداوند متعال را سپاس می گوئیم که نعمت رهبری فهمیم و بصیر را بر ما مستدام داشت؛ رهبری خدا باور، متوکل، شجاع، ساده زیست، خستگی ناپذیر، مصمم و منظم، دقیق و روشنگر، عدالت طلب و ضد فساد و وفادار به اصول و آرمان های انقلاب و امام خمینی (ره) و همچنین پیشوایی که مکر و حیله دشمن را به خوبی تشخیص می دهد و راه را از چاه به ما می نمایاند.

تهرام/۷۲۵۶//‏۶۱۳۹

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند