Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:54:53 GMT

فهم صحیح و عمیق دید باعث اصلاح رفتار جامعه می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۹۳۷۹

فهم صحیح و عمیق دید باعث اصلاح رفتار جامعه می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه های این هفته آبدان بیان داشت: جمعه روزی است که توقع ظهور در آن می رود. انتظاری که از جنس زمینه سازی برای ظهور است.

وی اضافه کرد: ظهور امامی که در هم کوبنده شوکت زورگویان است، امامی که ظهورش را دور می بینند و ما نزدیک می بینیم. این امتحانی است که خدا برای همه رقم زده تا عیار مردم مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وظیفه مومنین و پیامبران مقابله در مقابل مستکبران است.

امام جمعه موقت آبدان اضافه کرد: مقاومت حضرت موسی در مقابل فرعون و حضرت ابراهیم در مقابل نمرود و پیامبر اسلام در مقابل منافقین و امپراطور ها عاقلانه است. باید در مقابل زورگویان ایستاد برای گرفتن حق مظلومان.

وی افزود: اگر این منطق را بپذیریم، در عمل و رفتار بنیانگذار انقلاب و خلف صالح او که در مقابل قدرتمندترین زورگوی عالم ایستاده و با راهبرد اصلی دین الهی، و با ورود به گام دو انقلاب و خود سازی دولت و حکومت اسلامی و تمدن سازی به سرمنزل مقصود که زمینه سازی ظهور است، می رسیم.

پهلوزاده ادامه داد: فهم صحیح و عمیق دید باعث اصلاح رفتار جامعه می شود. اینکه خدا فرمود قیام لله، این بزرگترین شاخص برای جوان امروز باشد، هر حذبی که برای غیر خدا کار می کند، در قیامت وارد حذب خدا نمی شود.

وی گفت: کسانی که مردم یمن و سوریه و دیگر مظلومان عالم را قتل عام می کنند در جهنم خواهند بود. یکی از اصول امامان انقلاب سازش‌ناپذیری بود و هست، امام خمینی می فرماید: کسی تصور نکند ما راه سازش با جهانخواران را بلد نیستیم، ولی ما خادمان اسلام به ملت خود خیانت نمی کنیم. اگر بند بند بدنمان را بخواهند از هم جدا کنند و ما را بسوزانند، هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نمی کنیم.

امام جمعه موقت آبدان ادامه داد: یکی از مظاهر بارز تکیه بر غرب انقلاب مصر بود، محمد مرسی که انتخاب مردم بود به دلیل تکیه به غرب اینگونه وضعیتی پیدا کرد و اندکی پس انتخاب، به زندان افتاد و چند روز پیش به مرگ مشکوک از دنیا رفت. اما در مقابل وضعیت عراق با فاصله گرفتن از غرب را هم مشاهده می کنیم که کم کم جایگاه عزت و شوکت را به دست می آورد.

کد خبر 4646967

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر آبدان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۹۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره اتمام عملیات ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی اظهار کرد: ایمن‌سازی محلی که در این خیابان نشست کرده بود و سبب آسیب به خط لوله قدیمی انتقال فاضلاب شده بود، انجام شد.

وی افزود: در راستای ایمن‌سازی خیابان مذکور خاک‌برداری و پرسازی محل توسط شرکت آب و فاضلاب انجام شد.

کد خبر 749547

دیگر خبرها

  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • واکنش رهبر انقلاب به نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه + فیلم
  • فیلم/رهبر انقلاب: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • رسانه‌های خارجی جنبش دانشجویی آمریکا را وارونه سازی می‌کنند
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان
  • فراجا مرزبان حجاب است/ متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند