Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@08:51:17 GMT

ارتش یمن: تکنولوژی پیشرفته‌ای در اختیار داریم

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۹۳۹۸

به گزارش فارس، سرهنگ «یحیی سریع» سخنگوی ارتش یمن در سخنانی گفت که نیروهای یمنی تکنولوژی‌ در اختیار دارند که می‌تواند استان‌های عسیر، نجران، و جیزان عربستان را هدف قرار دهد.

او به شبکه المسیره گفت که سامانه‌های دفاع موشکی آمریکایی و دیگر سامانه‌هایی که عربستان سعودی در اختیار دارد نیز قادر به رهگیری و انهدام آن‌ها نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام یمنی افزود: «آشیانه فرودگاه جازان و پهپادهای آن هدف چندین فروند پهپاد قاصف-k2 قرار گرفته و موشک‌های بالستیک و کروز و پهپادهای ما در انواع مختلف می‌توانند هر هدفی را در طول و عرض جغرافیایی عربستان هدف قرار دهند؛ اهدافی که در صورت افزایش تنش منحصر به عسیر و نجران و جیزان نخواهد شد.»

سرهنگ یحیی سریع با بیان اینکه یمن حق قانونی و مشروع برای پاسخ به تجاوزات ائتلاف سعودی-اماراتی را دارد، تأکید کرد: «توانایی تولید مستمر موشک‌ و پهپاد را داریم که باعث شده یمن نه تنها برای ماهها بلکه برای سال‌ها بتواند مقاومت کند.»

شب گذشته (پنج‌شنبه) یگان پهپادی ارتش یمن از حمله موفقیت‌آمیز به فرودگاه «جازان» خبر داد. هرچند ائتلاف سعودی پس از این حمله مدعی رهگیری و انهدام پهپاد شد.

انصارالله یمن اعلام کرده است که توانسته توازن جنگ را به نفع خود تغییر دهد و از این پس عملیات‌های نظامی در داخل خاک عربستان صورت خواهد گرفت و یمنی‌ها دیگر در موضع دفاعی نیستند.

هفته گذشته یمن با شلیک یک موشک کروز فرودگاه أبها در منطقه عسیر را هدف گرفت و همچنین با حملات پهپادی فرودگاه جازان را هدف چندین حمله قرار داد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!

دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا تسلیم بازیکن سعودی شد و در رده دوم بهترین بازیکنان لیگ عربستان ایستاد.

به گزارش فارس، سالم الدوسری، مهاجم ملی پوش الهلال با کسب امتیاز 7.91 بالاتر از کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن لیگ عربستان انتخاب شد.

الدوسری مرد سال 2023 آسیاست و با به ثمر رساندن 65 گل بهترین گلزن سعودی تاریخ الهلال به شمار می‌آید.

دستمزد سالیانه رونالدو 200 میلیون یورو است و تقریبا 20 برابر دستمزد الدوسری (10 میلیون یورو) است.

مهاجم تیم ملی عربستان را بسیاری با گل تماشایی در جام جهانی 2022 قطر به یاد دارند.

ستاره الهلال بعد از گلزنی شادی گل خاصی دارد و پشتک می زند به همین خاطر به «پرنده» شهرت دارد.

براساس گزارش سایت سوفا اسکور، رونالدو با وجود به ثمر رساندن 29 در لیگ عربستان صدرنشینی در لیست بهترین گلزنان اما «الدوسری تاثیرگذارتر از ابرستاره پرتغالی ظاهر شد».

سایت سعودی اسپورت می نویسد که الدوسری با به ثمر رساندن 16 گل در مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا «بهترین گلزن تاریخ عربستان در این تورنمنت» شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: باشگاه های عربستانی به دنبال کاپیتان منچستریونایتد همسر طارمی مانع انتقال او به لیگ عربستان شد؟

دیگر خبرها

  • «الحوثی»: سلاح‌هایی در اختیار داریم که آمریکا تصورش را هم نمی‌کند
  • عربستان و اسرائیل سازش می‌کنند؟
  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • ارتقا فرودگاه جده با استفاده از تکنولوژی های جدید در حمل و نقل ریلی
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه