Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه گلپایگان با تبیین اینکه تبلیغات غربی که براساس فریب افکار عمومی شکل گرفته و با دروغ و شایعه سازی پیش می رود،گفت: عمل به این تبلیغات فهم نادرست از دین است زیرا هدف وسیله را توجیه نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام «محمد تقی کرامتی» در خطبه های این هفته نماز جمعه گلپایگان در مصلای این شهر، با اشاره به سالروز شهادت دکتر چمران و زندگی نامه وی گفت: شهید چمران آمیزه ای از علم، عرفان و جهاد بود که اصالت خود را در قلب امکانات آمریکا حفظ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه گلپایگان با یادآوری یکم تیرماه سالروز تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی گفت: دین و تبلیغ مساله ای مهم که در سالهای اول پیروزی انقلاب در کشوری که حوزه هایی با چند صد سال سابقه دارد فرمان تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی صادر می شود و این یعنی برای تبلیغ دین کار سازمانی و تشکیلاتی و هدفمند لازم است.

 

حجت الاسلام کرامتی با تاکید بر اینکه همگان موظف به تبلیغ دین با شرط آگاهی به مسائل و مهارت در تبلیغ هستند و با اشاره به اهمیت تبلیغ در جامعه امروز را که نقش مهمی در زندگی دارد، بیان کرد: آنچه امروز در جامعه با آن مواجه هستیم تبلیغ از نوع غربی یا پروپاگانداست که به معنی فریب افکار عمومی با دروغ و شایعه سازی و وارونه کردن واقعیت و برچسب های غلط و ناروا است.

 

امام جمعه گلپایگان با تبیین این نکته که اگر کسی برای رسیدن به پستی که نیاز به آرای عمومی دارد به دروغ و شایعه و غیره مدد جوید، گرفتار تبلیغ غربی شده است، تصریح کرد: هدف که وسیله را توجیه نمی کند و نمی توان به عنوان مثال برای ساخت مسجد به اموال شبهه ناک روی آورد و این فهم غلط از  دین است که امروز برخی به آن عمل می کنند.

 

حجت الاسلام کرامتی در تبیین تبلیغات اسلامی که امام خمینی (ره) بر آن تاکید داشتند، گفت: هدایت بر اساس توحید و برای رسیدن به حیات طیبه اسلامی و قرآنی، ایمان و عمل صالح و آگاهی بخشی بر اساس واقعیت ها تبلیغات اسلامی است.

 

خطیب نمازجمعه گلپایگان با اشاره به اعلام سازمان انرری اتمی مبنی بر گذر از ۳۰۰ کیلوگرم اورانیم ۳.۶۷ درصد است و تاکید بر این نکته که کاهش تعهدات برجامی ایران گامی درست بوده است، افزود: این کار اروپاییان را به سراسیمگی و عصبانیت مجبور کرده و تا ۱۸ تیر اروپا زمان دارد که برای فعالیت های بانکی و خرید نفت ایران راهگشایی کنند وگرنه با اقدامات جدیدتری روبه رو می شوند.

 

وی با اشاره به هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی که گران ترین، بزدگترین و پیچیده ترین در نوع خود بود که در ایران شکار شد، تاکید کرد: این حرکت سپاه پاسداران بر اساس اعتراف آمریکایی ها شکستی برای اطلاعات آمریکا و پیروزی برای سپاه و نشان دهنده اقتدار نظامی جمهوری اسلامی بود و حاوی این پیام به آمریکا و قدرت های دنیا که ایران برای امنیت کشور خود با هیچ قدرتی شوخی ندارد و اگر کسی قصد تعرض داشته باشد قاطعانه پاسخ دریافت خواهد کرد./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه شیراز خطبه نماز جمعه خراسان جنوبی کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل دهه کرامت بیرجند خبرگزاری شبستان اوقات فراغت تبلیغ غربی پهباد آمریکایی گلپایگان امام جمعه تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌

ایسنا/مازندران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در کنکور چند روز قبل ۱۲۰ هزار نفر در رشته ریاضی، سه برابر در سایر رشته‌ها و ۶ برابر در تجربی شرکت کردند و این حکایت از یک ناهنجاری انتخاب رشته در جمع دانش آموزان دارد که این ناهنجاری اگر عالمانه هدایت نشود می‌تواند آینده کشور را به خطر بیندازد.

محمد مهدی طهرانچی ۱۰ اردیبهشت در حاشیه اجلاسیه افق تحول دانشگاه ۲ در جمع خبرنگاران که در دلگشا چالوس برگزار شد، با اشاره به اهمیت این اجلاسیه اظهار کرد: در این اجلاسیه مباحثی را پیرامون موضوع رفتار اجتماعی جامعه و دانش آموزان، دانشجویان و داوطلبان آموزشی در پرداختن به حوزه انسانی به اشتراک گذاشتیم.

وی افزود: آینده آموزش عالی در گرو توجه به حرکت‌هایی است که امروز در قالب انتخاب رشته رخ می‌دهد و این آینده کشور را رقم می‌زند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه هر روز در خبرها از شرکت مجموعه‌ای از دانش آموزان در کنکور می‌شنویم، تصریح کرد: پنج شنبه‌ای که گذشت ۱۲۰ هزار نفر در ریاضی، سه برابر در سایر رشته‌ها و ۶ برابر در تجربی شرکت کردند و این حکایت از یک ناهنجاری انتخاب رشته در جمع دانش آموزان دارد که این ناهنجاری اگر عالمانه هدایت نشود می‌تواند آینده کشور را به خطر بیندازد.

طهرانچی گفت: دانش آموزان بر اساس دریافت خودشان یک انتخاب را انجام می‌دهند و ما دانشگاهیان و دلسوزان جامعه باید علل این انتخاب و توزیع نامتوازن را بررسی کنیم که در این اجلاسیه به صورت نشست دو روزه در حوزه علوم اجتماعی مورد بحث قرار گرفت.

افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی

وی با بیان اینکه در این اجلاسیه مسائل جدی مطرح و با همتی که وجود دارد باید اقدام به رفع آن شود، یادآور شد: نکته مهمی که در کشور وجود دارد این است که ما در یک جنگ ترکیبی قرار گرفته‌ایم و در این خصوص هنر و رسانه نقش جدی را ایفا می‌کند و جامعه شناسی و مخاطب شناسی جایگاه مهمی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: بیش از ۷۰ نفر از جامعه شناسان سراسر کشور به این موضوع پرداختند که جایگاهشان در نقش آفرینی جدیدشان در دانشکده‌های هنر و رسانه را بتوانند جایگاه دقیقی قرار دهند.

طهرانچی در ادامه به خبری در مورد افزایش حقوق هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور پرداخت و گفت: دولت امسال ۲۰ درصد برای اعضای هیئت دولت در نظر گرفته است و در جلسه اخیر که در شورای معاونین داشتیم در حال آماده سازی لایحه‌ای برای هیئت امنا هستیم که ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش حقوق دانشگاه آزاد رقم بخورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت ممنوع است
  • چراغ سبز رسانه ملی به کالاهای آسیب‌رسان سلامت | توجیه عجیب برای تبلیغ این کالاها
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت؛ ممنوع
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • راست و دروغ تبلیغ محصولات غذایی در تلویزیون
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی