Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:02:48 GMT

کامیانی نیا حضور در تراکتورسازی را رد کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۰۱۶۶

کامیانی نیا حضور در تراکتورسازی را رد کرد

حاشیه‌های حضور یک روزه کمال کامیابی نیا در تبریز باعث شده تا شایعه مذاکره هافبک پرسپولیس با تراکتورسازی شدت گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، انتشار عکسی از سوی فرشاد احمدزاده در صفحه شخصی‌اش در کنار کمال کامیابی نیا و قرار دادن لوکشین تبریز در کنار آن باعث شد تا شایعه حضور هافبک پرسپولیس در تراکتورسازی و مذاکره او با مدیران این تیم قوت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال کامیابی نیا هرگونه مذاکره با تراکتورسازی را رد می‌کند و در اینباره به ورزش سه می‌گوید: به دعوت یکی از دوستان در تبریز حاضر شدم و یک کار تبلیغاتی بود. نمی‌دانم چرا این شایعه شکل گرفته است و من به قراردادم با پرسپولیس که دو فصل دیگر از آن باقی مانده است با تمام احترامی که برای تراکتورسازی قائلم، پایبند هستم.

 

وی ادامه داد: همانطور که گفتم در این شرایط هیچ بحثی وجود ندارد و من طی قراردادی که فصل گذشته به مدت سه فصل بسته‌ام، دو فصل دیگر از آن باقی مانده است.

کمال الدین کامیابی نیا تراکتورسازی تبریز نقل و انتقالات 1398 پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها تراکتورسازی تبریز نقل و انتقالات 1398 پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر

به گزارش ورزش سه؛ باشگاه پرسپولیس به چند بانک واگذار شد و عمده سهامدار این باشگاه بانک شهر است که سهامداران  آن را چند کلانشهر بزرگ در اختیار دارد و شهرداری کلانشهر تبریز سهادار 7 درصد این بانک است تا به واسطه همین موضوع پس از این واگذاری با واکنش هایی از سوی شهروندان تبریزی روبرو شود.
 
جلسه عمومی شورای شهر تبریز روزهای یکشنبه در عمارت بزرگ میدان ساعت برگزار می شود و دیروز طبق معمول این جلسه برگزار شد و در پایان این جلسه دکتر شهرام دبیری رئیس شورای شهر کلانشهر تبریز پاسخگوی خبرنگاران و با سوالی درخصوص سهامداری بانک شهر در پرسپولیس روبرو بود.
 
خبرنگار تبریزی درخصوص اینکه شهرداری تبریز 7درصد از سهام بانک شهر را در اختیار دارد نظر شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز را جویا شد.
 

شهرام دبیری رئیس شورای شهر کلانشهر تبریزاعلام کرد: بانک شهر یک شرکت مستقل با هیات مدیره و مدیرعامل مجزا است که در آن تصمیم گیری ها انجام و اجرایی می شود و ما نیز نماینده خود را در آن جمع داریم و میتوانیم از آن طریق نقطه نظراتمان را اعمال کنیم ولی ظاهرا این یک تصمیم مرکزی بوده است و نظر ما را نپرسیدند و ما میتوانیم از طریق نماینده خود این موضوع را پیگیری کنیم و من در این مورد پیگیری خواهم کرد تا در جلسه آتی نتیجه اعلام شود.

دیگر خبرها

  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری