Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلیپه لوئیس در مورد انتقال احتمالی نیمار به بارسلونا گفت این اتفاق می تواند یک بمب بزرگ و یک انتقال عالی برای بارسایی ها باشد.

طرفداری- مدافع برزیلی در مورد شایعات پیرامون هم وطنش اشتیاق نشان می دهد ولی بحث درمورد لینک شدن خودش به غول کاتالانی را رد می کند.

به گزارش گل، فیلیپه لوئیس با توجه به شایعاتی که در مورد زیر نظر داشتن نیمار توسط بارسلونا وجود دارد می گوید:

بازگشت نیمار به بارسلونا بمب بزرگی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با جذب ستاره اهل آمریکای جنوبی با 222 میلیون یورو از کاتالونیا یک رکورد جابجا شد. نیمار برای فرار از سایه لوییس سوارز و لیونل مسی، پاری سن ژرمن را به عنوان یک چالش جدید برگزید. او در فرانسه سهم قابل توجهی در موفقیت های تیمش داشته است ولی در راه کسب افتخار در لیگ قهرمانان، آن طور که از او انتظار می رفته تاثیر گذار نبوده است. گفته می شود بازیکن 27 ساله هم اکنون به دنبال یک انتقال دیگر و علاقه مند به بازگشت به لالیگا است. رئال مادرید دوباره به جذب او علاقه نشان داده است و این درحالی است که گام های انتقال احتمالی او به بارسلونا در حال برداشته شدن است. لوئیس که هم تیمی نیمار در تیم ملی برزیل است در مورد این شایعات به مارکا می گوید:

من واقعا نمی دانم که آیا این ممکن است یا نه ولی این می تواند یک بمب بزرگ و انتقال عالی برای بارسایی ها باشد.

ممکن است لوئیس فصل آینده در کنار نیمار بازی کند. او هم یکی از بازیکن هایی است که در تابستان به بارسلونا لینک شده اند. مدافع چپ با تجربه حالا 33 ساله است ولی بارسلونا مشتاق ایجاد یک رقابت داخلی با جوردی آلبا و یک جانشین مطمئن است. لوئیس از همه لینک شدن ها آگاه است ولی ادعا می کند که هنوز تصمیمی برای آینده اش نگرفته است. او اضافه می کند:

من هم تیمی نیمار خواهم شد؟ کجا؟ در تیم ملی؟ جدا گفتم که آینده ام تا بعد از کوپا نامشخص خواهد بود. هرچیزی ممکن است اتفاق بیفتد. در مورد نیمار امیدوارم که او بتواند باز هم از فوتبال بازی کردنش لذت ببرد. او لحظات سختی را در دوران حرفه ای اش سپری کرده است ولی او بازیکن بزرگی است و ما به شدت اینجا دلتنگش هستیم.

نیمار به خاطر یک مصدومیت بدموقع پیش از شروع تورنمنت، از لیست تیم ملی برزیل برای مسابقات کوپا آمریکا 2019 خط خورده بود. در غیبت او سلسائو از 2 بازی ابتدایی اش 4 امتیاز کسب کرده است. بازی بعدی آن ها برای صدرنشینی و صعود از گروه A شنبه مقابل پرو خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توهین‌آمیز چیلاورت به مرگ منوتی

به گزارش "ورزش سه"، سزار لوئیس منوتی، سرمربی پیشین تیم ملی آرژانتین، در 85 سالگی درگذشت و جهان فوتبال برای همدردی با این اتفاق پیام‌های گوناگونی را منتشر کردند.

خوزه لوئیس چیلاورت، ملی‌پوش سابق پاراگوئه، نه تنها با این پیام‌های تسلیت همراهی نکرد، بلکه از کنایه به سرمربی سابق آرژانتینی به دلیل درگیری‌ای که در گذشته با هم داشتند، غافل نشد.

چیلاورت در اکس (توییتر سابق) نوشت: "ما میمون‌ها هنوز زنده‌ایم و به بچه‌ها مواد مخدر نمی‌دهیم. در دهه 90 همه ما آن را با وِلِز نابود کردیم."

چیلاورت به یک درگیری قدیمی اشاره دارد. این درگیری به زمانی مربوط می‌شود که او بازیکن تیم ولز سارسفیلد و منوتی هم سرمربی ایندیپندنته بود.

پس از بازی بین دو تیم، منوتی درمورد چیلاورت گفته بود: "فکر می‌کنم کاری که باید با چیلاورت انجام شود این بود که او را به مدارس و دانشگاه‌ها ببریم تا بچه‌ها بدانند که انسان 40 میلیون سال پیش چگونه بوده است! اول چیلاورت بوده، بعد میمون‌ها و بعد انسان‌ها."

دیگر خبرها

  • عشق به بارسلونا در خون او جاری است؛ ژاوی سیمونز می‌خواهد برگردد!
  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • استوری ستاره بارسلونا و دامن زدن به شایعات انتقال داروین نونیز! / عکس
  • همیلتون: هدف من همیشه برنده شدن است
  • واکنش توهین‌آمیز چیلاورت به مرگ منوتی
  • ساندرو راسل: بهترین و موفق‌ترین رئیس تاریخ بارسلونا هستم
  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند