Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:37:11 GMT

پاسخ تابش به عدم تایید نقش جهان برای آسیا

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۰۸۵۳

پاسخ تابش به عدم تایید نقش جهان برای آسیا

مسعود تابش می گوید قرارداد فروش اینترنتی بلیت در فصل جدید رقابت های لیگ برتر برای باشگاه سپاهان نهایی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال به تازگی گفته بود ورزشگاه نقش جهان پتانسیل برگزاری بازی‌های آسیایی را ندارد؛ این دیدگاه واکنش مسئولان اصفهانی را در پی داشت و حالا مدیرعامل باشگاه سپاهان هم در این رابطه صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تابش در این رابطه می گوید: « در فصل گذشته ما نزدیک به 4 میلیارد در نقش جهان هزینه کرده ایم و سه جاده دسترسی ایجاد کردیم. پله ها را سامان دادیم. از سوی شرکت توسعه و تجهیر هم اقداماتی شده و چادر ورزشگاه در حال نصب است. دوربین های داخل ورزشگاه نصب شده و بیرون از ورزشگاه هم در حال انجام است. قرارداد فروش اینترنتی بلیت بازی ها هم بسته شده؛ البته این ها زمان بر است و تلاشمان این است که عمده مسائل انجام شود.»


او در مورد چمن ورزشگاه هم گفته: « چمن ورزشگاه با توجه به اینکه باید برای حضور ما در سه رقابت آماده شود، قطعا باید شرایط بهتری داشته باشد و ورزشگاه نقش جهان را به عنوان یکی از بهترین ورزشگاه های مسابقات آسیایی به کنفدراسیون آسیا معرفی کند. آنها هم بازدید می کنند و تایید خواهند کرد، چون ورزشگاه بسیار خوبی است.»

ورزشگاه نقش جهان فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها ورزشگاه نقش جهان فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد

آفتاب‌‌نیوز :

 کمیته انضباطی رای خود را درمورد یکی از هواداران باشگاه سپاهان به شرح زیر صادر کرد:

"درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا... گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود. "

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • پاسخ محسن چاوشی به انتقادات از جهان لاغر
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • خون هواداران زن پرسپولیس بر سکوی ورزشگاه
  • گشتی در اقتصاد جهان | خوش‌بینی صندوق بین‌المللی پول به اقتصاد آسیا
  • پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • شکایت؛ پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • ژوزه مورایس نشست خبری را ترک کرد
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد
  • پاسخ متفاوت هواداران سپاهان به کری هواداران زن پرسپولیسی؛ رقص! / فیلم