Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-05@00:27:41 GMT

جابه‌جايي شعبه جمهوري اصفهان بانک اقتصادنوين

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۰۹۸۸

با هدف بهينه‌سازي شبکه شعب بانک اقتصادنوين، از ابتداي تير ماه 1398 شعبه جمهوري اصفهان (کد 1313) به محل شعبه بزرگمهر اصفهان اين بانک منتقل مي‌شود.
به گزارش صدای ایران با توجه به يکپارچگي خدمات اين بانک در شعب سراسر کشور (جز برخي خدمات خاص) محدوديتي در دريافت خدمات بانکي و انتخاب شعبه براي مشتريان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اين‌‌رو مشتريان شعبه جمهوري اصفهان مي‌توانند علاوه بر شعبه بزرگمهر اصفهان واقع در خيابان بزرگمهر، جنب مسجدالکريم، با مراجعه به نزديک‌ترين شعبه، خدمات مورد نظر خود را دريافت کنند.
براي کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانيد با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتريان بانک اقتصادنوين به شماره 48031000-021 تماس حاصل فرماييد

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک اقتصاد نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه سقوط یک نفر از کوه صفه ساعت ۱۵:۴۵ امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد.

وی افزود: این حادثه توسط همنورد این فرد گزارش شد و اعلام کرد که خود او در مکانی گیر و همنورد او از فاصله‌ای حدود ۴۰ متری سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این حادثه در مسیر انحرافی و غیراصولی هفت چشمه رخ داده و فرد سقوط کرده از ناحیه پا و سینه و سر دچار آسیب شده بود و توسط عوامل اعزامی این سازمان به محل امن منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.

شریعتی با اشاره به اعزام اکیپ امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره سه و ۱۲ ادامه داد: عملیات مذکور حدود سه ساعت به طول انجامید.

کد خبر 750384

دیگر خبرها

  • تحریم‌های اقتصادی به قالی‌بافان سنتی در ایران ضربه زده است
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۲۲۱ شعبه اخذ رای سمیرم و لنجان
  • محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • پیش بینی ۲۲۱ شعبه اخذ رأی ‌در سمیرم و لنجان
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان ۲۱اردیبهشت برگزار می‌شود