Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-05@21:41:21 GMT

مامیچ سرمربی پرسپولیس می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۱۴۱۱

مامیچ سرمربی پرسپولیس می‌شود؟

به گزارش وانانیوز،  مامیچ سرمربی کارنامه‌دار و موفق کروات که بعد از کسب نتایج خوب با العین اواخر ژانویه سال جاری میلادی (قبل از شروع لیگ قهرمانان) با قراردادی یک سال و نیمه سرمربی الهلال شد، پیش از پایان فصل و بعد از چند ماه فعالیت به ناگاه از سرمربی‌گری الهلال اخراج شد. در واقع مامیچ در فصل آتی هم تحت قرارداد الهلال است مگر اینکه با سران الهلال به توافق رسیده باشد و بعد از تسویه مالی قرارداد فصل بعد را فسخ کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه مامیچ گزینه مطلوب از نگاه طیفی از هواداران که اصرار به جذب مربی خارجی درجه یک دارند بعد از اخراج از الهلال چه توافقی درباره فصل آتی با سران الهلال داشته اطلاع دقیقی نداریم.

مامیچ طبق خبر منتشره در برخی رسانه‌های خارجی اکنون مدیر فنی تیم دینامو زاگرب تیم صادق محرمی است و پس از ۴ سال حضور در خاورمیانه از حدود دو هفته گذشته به عنوان مدیر ورزشی این تیم فعالیت خود در این باشگاه را آغاز کرده است.
برخی مدعی هستند او هنوز مطالبات خود و به ویژه مبلغ فصل آتی را از الهلال دریافت نکرده و به همین دلیل در تیمی سرمربی‌گری نمی‌کند و فعالیت وی در دینامو نیز به شکل رسمی نیست. همچنین برخی منابع خبری ادعا دارند که مامیچ حتی اگر رسما مدیر ورزشی دینامو شده باشد، چون کار مربی‌گری نمی‌کند می‌تواند مبلغ قرارداد فصل آتی را از الهلال دریافت کند که رقم قابل توجهی هم محسوب می‌شود.

این‌ها اخبار و اطلاعاتی است که برخی ادعای آن را دارند و درباره صحت اینکه فعالیت به عنوان مدیر ورزشی دینامو اگر به شکل رسمی باشد نمی‌تواند منجر به عدم دریافت مبلغ قرارداد سنگین سال آتی شود موضوع مهمی است که درباره صحت آن باید با کارشناسان حقوقی فوتبال صحبت کرده و اطلاع دقیق‌تر در این باره حاصل شود.

این مربی کروات در مجموع ۸۵ روز، هدایت الهلال را برعهده داشت و ۲۰ بازی، ۱۳ برد، ۳ تساوی و ۴ شکست را در کارنامه خود به ثبت رساند، اما مدیران کم صبر الهلال حکم به اخراج او دادند و این در حالی بود که با مبلغ سنگینی او را جذب کرده بودند.

مامیچ پس از به خطر افتادن جایگاه الهلال در جدول لیگ برتر عربستان و شکست در فینال جام باشگاه‌های عرب از سمت خود برکنار شد، اما اینکه او برای قراداد سال بعد توافقی داشته و با دریافت مبلغ اکنون می‌تواند به تیم دیگری برود یا که تحت قرارداد با الهلال است و به همین دلیل در تیمی سرمربی‌گری نمی‌کند اطلاع دقیق نداریم، اما یک منبع خبری نزدیک به مربیان کروات در این باره گفت: مامیچ هنوز پول فصل بعد را نگرفته و به همین دلیل با تیم دیگری قرارداد مربی‌گری نبسته، اما منتظر است طلبش را بابت فصل آتی دریافت کند و قول‌هایی هم به او داده شده است.


مامیچ از سال ۲۰۱۳ تاکنون پنج قهرمانی لیگ و جام حذفی با دینامو زاگرب در کرواسی و همچنین دو قهرمانی لیگ و جام حذفی امارات با العین و نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان با این تیم اماراتی را در کارنامه دارد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی

به گزارش همشهری آنلاین کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالا برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

کد خبر 849075 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • رسمی؛ قرارداد آلبرتو جیلاردینو با جنوا تا سال 2026 تمدید شد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی