Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@00:25:18 GMT

ظریف: ۱۶ تیر مرحله دوم اقدام ایران درباره برجام

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۱۵۱۱

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مرحله دوم اقدام ایران در خصوص برجام از 16 تیر آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف ظهر امروز (جمعه) پس از نشست مشترک کمیسیون برنامه‌ریزی استراتژیک ایران و ترکیه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طبق قرار رؤسای جمهور هر دو سال یکبار وزرای خارجه دو کشور برای برنامه‌های راهبردی برنامه‌ریزی می‌کنند، اظهار کرد: در این جلسه برنامه ریزی‌ها مورد بررسی قرار گرفت و سندهای همکاری دو سالانه دو کشور امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همکاری‌ها در حوزه اقتصادی، سیاسی، منطقه‌ای و بین‌المللی بین ایران و ترکیه است و در مجموع سفر خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص اقدام بعدی ایران در خصوص برجام با توجه به اتمام فرصت دو هفته‌ای ایران اضافه کرد: اقدام بعدی ایران در قالب نامه رئیس جمهور به سران کشورهای حاضر در برجام و نامه بنده به خانم موگرینی اعلام شده است.

وی افزود: مرحله اول این اقدامات از ۱۸ اردیبهشت شروع شد و مرحله دوم از ۱۶ تیر ماه آغاز خواهد شد.

  اخبار داغ خداحافظی پژمان منتظری از استقلال و تیم ملی ۱۰ گل فوق العاده هوشمندانه مسی فیلم: ۱۶ تصادف وحشتناک رالی/ حتی BMW هم طاقت نیاورد! ناگفته‌هایی از دیپلمات‌ها و دیپلماسی در روز تشییع امام خمینی بی‌خبری اطرافیان احمدی‌نژاد از خودکشی عبدالرضا داوری مکزیک، "سند سری" ترامپ را منتشر کرد

منبع: فردا

کلیدواژه: ظریف برجام ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به رغم اینکه تهران پایتخت است، این تصور وجود دارد که دارای امکانات است اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور، همین استان تهران است.

وی افزود: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران، موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است؛ باید با نگاهی متوازن و با توجه به همه بخش‌ها، محرومیت‌های تهران مورد توجه واقع شود.

خلجی اظهار کرد: با این نگاه، برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفرهای استانی آقای رییسی، به سفر به استان تهران هم از توجه شود؛ حوزه‌های مختلف و زیرساخت‌ها مورد بازدید وی قرار بگیرد و تهران هم به صورت ویژه مورد توجه باشد.

وی‌ادامه داد: سفرها به استان تهران به دلیل وسعت بالای آن، باید منطقه به منطقه صورت بگیرد و در راستای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 6094022

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • ظریف: خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا ابر قدرت است اما امروز چیزی به نام قدرت هژمون نداریم / اسرائیل هیچ وقت پای کسی نخواهد ایستاد + فیلم
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود