Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، فرشاد احمدزاده پیش از آغاز فصل گذشته، زمانی که پرسپولیس از نقل‌وانتقالات محروم بود از این تیم جدا شد و به لیگ لهستان رفت.

اما این هافبک ریزنقش در تیم جدیدش موفق نبود و این روزها شایعۀ بازگشتش به جمع سرخ‌پوشان پایتخت از هر زمان دیگری بیشتر به‌گوش می‌رسید.

پیش از جدایی رسمی برانکو، گفته می‌شد این مربی مخالف بازگشت احمدزاده به پرسپولیس است اما پس از رفتن پروفسور، به نظر می‌رسد راه برای بازگشت این بازیکن باز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود مسئولان باشگاه مذاکراتی با او داشته‌اند اما آمدنش منوط به تأیید سرمربی دید تیم خواهد بود.

 


اتفاقی که خوشآیند هواداران سرخ‌پوش نیست، چرا که پرسپولیسی‌ها، از احمدزاده، به دلیل تنها گذاشتن تیم‌شان در زمان محرومیت و همچنین اتفاقات حاشیه‌ای که پیش از این رقم زده است، دل خوشی ندارند و بارها در فضای مجازی واکنش‌های تُندی به بازگشت او نشان داده‌اند.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فرشاد احمدزاده بازیکن ورزشی برانکو پرسپولیس ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک

به گزارش "ورزش سه"، سفر به اراک در این فصل در فاصله دو ماه برای پرسپولیسی‌ها بسیار تلخ بوده و آنها دو شکست را در ورزشگاه آلومینیوم در لیگ برتر و جام حذفی تجربه کردند.

بازیکنان پرسپولیس که به شدت از دو بار کامبک خوردن و شکست در ضربات پنالتی ناراحت بودند، با چهره‌های درهم ورزشگاه را ترک می‌کردند.

هیچ‌یک از بازیکنان پرسپولیس در میکسدزون اراک حاضر به گفت‌وگو نشدند تا سناریو هفته شانزدهم برای قرمزپوشان تکرار شود.

دیگر خبرها

  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال