Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@20:39:51 GMT

5 کشته در 2 تصادف در جاده هراز

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۱۷۳۶

پول‌نیوز - یکی از این حوادث رانندگی ساعت حوالی ۱۷ بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو در کمربندی هزار سنگر آمل به سمت محمود آباد و در ورودی روستای کمانگرکلا رخ داد.
اورژانس استان مازندران از وقوع ۲ سانحه رانندگی در جاده هراز طی روز جمعه خبر داد و اعلام کرد که در این حوادث پنج نفر کشته و پنج نفر دیگر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارش مرکز اورژانس مازندران حاکیست که یکی از این حوادث رانندگی ساعت حوالی ۱۷ بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو در کمربندی هزار سنگر آمل به سمت محمود آباد و در ورودی روستای کمانگرکلا رخ داد.
کمربندی هزارسنگر به جاده هراز منتهی می‌شود و مهم‌ترین نقطه ورودی و خروجی به این محور پرترافیک محسوب می‌شود.
بنا به گزارش اورژانس در این حادثه چهار نفر شامل ۲ زن و ۲ مرد در دم جان باختند و یک زن و یک مرد هم زخمی شدند که به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل انتقال یافتند.
حادثه دیگر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در منطقه چلاو جاده هراز رخ داد که بر اساس گزارش اورژانس مازندران در این حادثه هم یک مرد ۳۲ ساله در دم فوت کرد و سه مصدوم دیگر به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل اعزام شدند.
محور هراز پرترافیک ترین محور مازندران محسوب می‌شود. حجم تردد خودروها در این محور طی روزهای تعطیل به خاطر مسافرت گردشگران از اقصی نقاط کشور به مازندران از یک سو و تردد بومیان به منطقه ییلاقی از سوی دیگر چند برابر می‌شود.هر هفته عدم رعایت مقررات رانندگی از جمله توقف خودروها در حاشیه جاده برای استراحت و عکس گرفتن سبب ایجاد حوادث مختلف رانندگی در این محور می‌شود. روز پنجشنبه این هفته دستکم ۲ حادثه رانندگی به خاطر توقف بیجا و سلفی گرفتن در این جاده رخ داد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: جاده هراز تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: برخورد دو دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و آردی در محور مرگنلر - چایپاره سه مصدوم و یک نفر فوتی برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران و در رابطه حادثه تصادف در محور بین‌المللی ماکو به چایپاره اظهار کرد: بامداد امروز در محور مرگنلر به چایپاره، دو دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و آردی با هم برخورد و از جاده منحرف شدند.

وی افزود: پس از اطلاع به مرکز هلال احمر، نجاتگران پایگاه امداد و نجات مرگنلر شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: این حادثه ۳ مصدوم و ۱ فوتی داشت که بعد از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه مصدومین به مرکز درمانی منتقل و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

کد خبر 748032

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • انسداد ۱۰ محور روستایی براثر سیلاب بهاری در مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران