Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه چغادک گفت: مسؤولین به صورت جدی به فکر حل مشکل آب باشند، مواردی که زیر ساخت‌ها و شبکه آب مشکل دارد باید تعمیر و اصلاح شود.به گزارش بلاغ،حجت الاسلام رضا خدری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر چغادک با اشاره به پیش رو بودن هفته قوه قضائیه اظهار داشت: هفته قوه قضائیه یادآور جنایت منافقین در به شهادت رساندن شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه چغادک افزود: آن‌ها در 6 تیرماه هم دست به ترور آیت الله خامنه‌ای زدند که موفق نشدند و خداوند وجود ایشان را ذخیره‌ای برای انقلاب بعد از امام راحل قرار داد؛ هر تاریخی از دهه 60 را نگاه می‌کنیم جنایات منافقین را می‌بینیم، منافقینی که به نام خلق و به دروغ، خلق خدا را قتل عام می‌کردند و قریب به 17 هزار نفر از مردم ما را به شهادت رساندند.

وی بیان داشت: هفته قوه قضائیه به عنوان هفته عدالت نامگذاری شده است که باید عرض کنیم مردم ما متأسفانه از بی‌عدالتی در زمینه‌های مختلف رنج می‌برند، شکاف عمیق طبقاتی که بر اثر برخی  از سیاست‌های غلط و باز گذاشتن دست افراد سودجو و دزد و غارتگران بیت المال ایجاد شده و بی عدالتی‌هایی را رقم زده است که لازم است ترمیم  و علاج شود. 

وی بیان داشت: البته ریاست قوه قضائیه کارهای مهمی را شروع کرده و عزم جدی دارد امیدواریم که موفق شود؛ دست بی عدالتی باید اول در خود قوه قضائیه قطع شود و عناصر فاسد باید پاکسازی شوند و این کار شروع شده و بر اساس آماری که اخیراً اعلام شد، نزدیک به 60 قاضی متخلف را منفصل از خدمت کردند که جای تشکر دارد و مردم ما از این اقدامات خوشحال و امیدوار می‌شوند و حمایت می‌کنند.

خدری افزود: البته باید با اختاپوس‌های فاسد که در دیگر ارکان نظام رسوخ کرده و بی عدالتی‌هایی را ایجاد کرده‌اند برخورد شود و بحمدالله بسیاری از مسؤولین و مدیران ما انسانهای پاکدست و دغدغه مندی هستند که از این اقدامات قوه قضائیه حمایت می‌کنند،

وی بیان داشت: امیدواریم این همدلی و حمایت که حتی رسانه‌های مختلف هم دارند همراهی می‌کنند، ادامه یابد و برخورد با فساد در فضایی آرام و بدون حاشیه‌های سیاسی ادامه پیدا کند.


امام جمعه چغادک با اشاره به آغاز هفته صرفه جویی در مصرف آب گفت: در این خصوص هم بارها هم خطاب به مسؤولین عرض کردیم و هم به مردم که نتایج خوبی هم داشته و امسال هم باید به گونه‌ای تدبیر شود که تابستان با مشکل آب مواجه نشویم.

وی افزود: هم مردم کمک کنند و هم مسؤولین به صورت جدی به فکر حل مشکل باشند، مواردی که زیر ساخت‌ها و شبکه آب مشکل دارد باید تعمیر و اصلاح شود؛ مردم باید در مصرف آب صرفه جویی کنند این توصیه جدی و مؤکد فرهنگ اسلامی ماست.

خدری گفت: بعضی از منازل شنیدم منابعی که برای ذخیره آب دارند معمولاً شب‌ها این منبع سرریز می‌شود دو سه برابر آب هدر می‌رود که با نصب یک ابزار ساده می‌توان جلوی این کار را گرفت. کسی حق ندارد بگوید پولش را می‌دهم و آب را هدر می‌دهم، این کار خلاف وجدان و خلاف اخلاق دینی و ناشی از روحیه شیطانی اسراف دوستی است.


امام جمعه چغادک  پنجم تیر روز جهانی مبارزه با قاچاق و استعمال مواد مخدر را گرامیداشت و گفت: برخورد با قاچاق باید به صورت کلان و ریشه‌ای باشد و صرف برخورد با چند دستگاه سواری حامل کالاهای قاچاق نمی‌توان با اصل قاچاق مبارزه کرد؛ مردم ما بسیاری از مسائل را می‌دانند و معتقدند آب را باید از سر چشمه بست.

وی افزود: در مورد مواد مخدر هم بعضی از محلات ما گلایه دارند که برخورد جدی با معتادین و توزیع کنندگان مواد مخدر باید صورت بگیرد البته نیروی انتظامی شهرستان اخیراً اقدامات خوبی در این خصوص داشتند که مجدداً تشکر می‌کنیم ولی نباید اوضاع به گونه‌ای باشد که در مواردی برخی از توزیع کنندگان آنقدر پر رو شوند که مردم و ساکنین را تهدید کنند.

خدری گفت: این نیاز به اقدامات بیشتر نیروی انتظامی و همچنین نیاز به توسعه یافتگی شهر دارد؛ هر چه شهر ما توسعه بیشتری در خدمات و امکانات و ارتقاء فرهنگی داشته باشد قطعاً بزه کاری‌ها و آسیب‌های اینچنینی هم در آن کمرنگ‌تر خواهد شد.

خدری در ادامه سخنان خود به بیانات رهبری مبنی بر اینکه هزینه سازش بیشتر از هزینه مقاومت است پرداخت و افزود: در هفته اخیر شاهد یکی دیگر از مصادیق سخنان رهبری بودیم و آن، مرگ محمد مرُسی رئیس جمهور مصر بود که با وجود سازش با دشمن، هزینه گزافی پرداخت، حکومتش را ساقط کردند، خودش را زندانی کردند و در حین محاکمه به شکل مشکوکی درگذشت. 

وی افزود: مُرسی به جای اعتماد به محور مقاومت و اعتماد به انقلاب ایران به آمریکا و اسرائیل و آل سعود تکیه کرد و نتیجه تلخ آن را هم تجربه کرد. مردم مصر انقلاب کردند و فرعون آمریکایی را سرنگون کردند ولی با اعتماد و سازش مُرسی به دشمن، همه دستاوردهای انقلابشان بر باد رفت. 

امام جمعه چغادک گفت: دیکتاتور مصر از زندان آزاد شد اما رئیس جمهوری قانونی مردم در زندان مرد؛ بار دیگر باید به گزینه مقاومت افتخار کنیم.

خدری سرنگونی پهباد آمریکایی را نمونه از قدرت مقاومت عنوان کرد و گفت: دیروز انهدام پیشرفته‌ترین پهباد آمریکایی که به حریم کشور تجاوز کرد را دیدیم که چشم دنیا از این اقدام نیروهای مسلح ما و سپاه پاسداران ما خیره شد و إن شاءالله با همین مقاومت به پیش خواهیم رفت تا به فضل الهی به زودی شاهد زوال و افول قطعی آمریکای جنایتکار باشیم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان تا اوایل هفته آینده خنک است 

به گزارش خبرگزاری مهر محمدحسن باقری شکیب، در تشریح این خبر گفت: دماهای روزانه از روز چهارشنبه تا پایان هفته بین ۲ تا ۴ درجه خنک‌تر خواهد شد.

وی افزود: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه احتمال بارش در مناطق غربی و جنوبی استان بیشتر بوده و طی ساعاتی از بعدازظهر جمعه و جمعه شب در بیشتر نقاط استان بارش‌های به شکل خفیف پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6094523

دیگر خبرها

  • همدان تا اوایل هفته آینده خنک است 
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند