Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر مرتضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به مکاتبات متعدد صورت گرفته به جهت روشنایی آزادراه امیرکبیر اظهار داشت: به جهت تسریع در روشنایی مقطع خرمدشت تا مجتمع امیر کبیر مکاتباتی در دی ماه سال جاری انجام شده و یکی از شرکت‌های خصوصی مجری این طرح و یکی دیگر از شرکت‌های خصوصی مجری رفع نواقص حفاظ‌های نصب شده روی پل‌ها انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از رفع مشکلات ایمنی و ترافیکی آزاد راه و همچنین ایجاد راه دسترسی مناسب و ایمن برای خودروهای امدادی در آزادراه امیرکبیر خبر داد و افزود: انسداد راه‌های غیرمجاز و غیر استاندارد به آزادراه، جمع آوری سنگ‌های حاشیه آزادراه، وضعیت غیر ایمن گیت های عوارضی و پارکینگ‌های اطراف آن، وضعیت رویه آسفالتی و خط کشی محور، روشنایی در مقاطع دیگر اصلاح ورودی و خروجی مجتمع‌های خدماتی و رفاهی معایب احصا شده آزادراه امیرکبیر کاشان است.

فرماندار کاشان با بیان اینکه نواقص این آزادراه به شرکت‌های نگهداری محور امیرکبیر ابلاغ شده است، ابراز داشت: مکان یابی و ایمن سازی کم خطرترین مسیرها جهت تردد خودروهای امدادی، ایمن سازی آزاد راه اصفهان-کاشان با نصب علائم، حفاظ میانی و اصلاح شیب شیروانی، کانالیزه نمودن ورودی گیت های عوارض طی جلسه‌ای در کارگروه حمل و نقل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 4647155

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری کاشان آزادراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه کار در این دانشگاه گفت: در این نمایشگاه از سوی ۲۰ شرکت تعداد ۲۵۰ موقعیت شغلی معرفی شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، علیرضا رهایی رئیس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به برگزاری نمایشگاه کار در این دانشگاه گفت: در این نمایشگاه 20 شرکت حاضر هستند و از سوی آن‌ها 250 موقعیت شغلی ارائه شده است.

حمایت 3.5 میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی

وی یکی از مهمترین مسائل جوانان به ویژه دانش آموختگان دانشگاه‌ها را موضوع اشتغال دانست و افزود: از این رو از 6 ماه قبل مقدمات برگزاری نمایشگاه کار با رویکرد اشتغال فراهم شد و هدف از این اقدام آن است که مجموعه‌ها و شرکت‌هایی که با مباحث فنی و مهندسی در ارتباط هستند دعوت شوند و با معرفی توانمندی خود، ظرفیت‌های اشتغال زایی خود را برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان چه در حین تحصیل و چه پس از فراغت از تحصیل ارائه دهند.

رهایی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر را در حوزه‌هایی چون نفت، گاز، صنایع هوایی و غذایی دانست و گفت: این شرکت‌ها 250 زمینه شغلی را در این نمایشگاه مطرح کردند و علاقه‌مندان با حضور در این نمایشگاه می‌توانند نسبت به ثبت نام برای اشتغال در این شرکت‌ها اقدام کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص ارتباط این نمایشگاه با پلتفرم اشتغال و ارتباط با صنعت این دانشگاه با تاکید بر اینکه نمایشگاه کار مکمل پلتفرم ارتباط با صنعت است یادآور شد: هدف از این نمایشگاه ایجاد ارتباط مناسب دانشگاه با صنعت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • انعقاد قرارداد ساخت ۳ هزار مسکن در شهر امیرکبیر
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی در تبریز
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد