Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:11:38 GMT

کنترل فشار خون نمازگزاران نمازجمعه در تهران

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۲۳۷۳

کنترل فشار خون نمازگزاران نمازجمعه در تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان اورژانس کشور، در این عملیات فشار خون تعداد زیادی از خواهران و برادران نمازگزار ازسوی تکنسین‌های اورژانس کنترل شد.

دکتر حسین ریاحی رئیس مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز از سنجش فشار خون نمازگزاران ۳۰ مسجد این شهر خبر داد و گفت: همزمان با طرح ملی پایش فشار خون، پرسنل مرکز اورژانس کاشان با مشارکت مرکز هماهنگی امور مساجد شهر به مدت ۳۰ شب در این مساجد حضور داشته و فشار خون نمازگزاران و مراجعه کنندگان را کنترل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دکتر پریا بهرامی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با اشاره به واژگونی خودروی سواری پراید گفت: این حادثه در ساعت ۱۵ روز جمعه در محور هندودر به ارکلو شازند رخ داد و مصدوم حادثه برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد.

در حادثه‌ای دیگر در شاهرود بر اثر بی احتیاطی حینِ انجام کار با بنزین دریک تعمیرگاه خودرو چهار نفر دچار سوختگی شدند که بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد ومصدومین حادثه پس از دریافت اقدامات اولیه وتحت مراقبتهای پزشکی به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

همچنین بر اثر برخورد خودروی پرشیا با جدول و درختان وسط خیابان در یکی از معابر اردبیل، یکی ازسرنشینان اینخودرو به علت شدت جراحات فوت کرد و پنج نفر دیگر مصدوم شدند که بعد از خارج سازی مصدومان از خودرو توسط پرسنل آتش نشانی و اورژانس، مصدومان بلافاصله حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد

رامین نسیمی دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه یک محل غیرمجاز مامایی در اردبیل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این واحد با همکاری اداره اماکن انتظامی پلمب شد، افزود: افراد متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

نسیمی دوست خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش دهند.

کد خبر 6088418

دیگر خبرها

  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان