Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@12:43:10 GMT

نبش قبر مرد ثروتمند در پرونده قتل جنجالی

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۲۵۷۷

نبش قبر مرد ثروتمند در پرونده قتل جنجالی

روزنامه ایران: همزمان با درخواست خواهران مرد ثروتمندی که ۶ سال قبل با توطئه همسر و باجناقش به قتل رسیده بود بازپرس پرونده برای روشن شدن ابهامات این پرونده دستور نبش قبر مقتول را صادر کرد.

۲۱ اردیبهشت سال ۹۱ زن جوانی در تماس با پلیس از قتل همسرش خبر داد. زن جوان مدعی بود به همراه دو فرزندش به میهمانی رفته و هنگام بازگشت به خانه با جسد همسرش مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماس زن جوان، تیم تحقیق را به محل جنایت کشاند. دربررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که پدر خانواده با شلیک گلوله به قتل رسیده است. جسد به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد. در بازرسی از محل به نظر می‌رسید که عامل این جنایت یک میهمان آشنا بوده است چرا که در‌های ورودی سالم بودند و مقتول در خواب کشته شده بود.

۶ سال بعد
در حالی که ۶ سال از قتل مرد ثروتمند گذشته و راز این جنایت همچنان سر به مهر مانده بود کارآگاهان جنایی سرانجام ردپای مرد جوانی را شناسایی کردند.

وی بلافاصله بازداشت، اما در تحقیقات منکر قتل شد. او گفت: من از دوستان باجناق هوشنگ - مقتول- هستم. چند وقت قبل باجناق هوشنگ به‌نام خشایار در حالت مستی برایم تعریف کرد که با همدستی همسر مقتول، او را به قتل رسانده است. با سرنخی که مرد جوان در اختیار تیم تحقیق قرار داد، همسر مقتول به‌نام فرانک و خشایار بازداشت شدند. فرانک در تحقیقات به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: هوشنگ قبل از من با زنی ازدواج کرده بود، اما به خاطر اینکه از همسر اولش صاحب فرزند نمی‌شد از او جدا شد. بعد از آن به اصرار خانواده‌ام با هوشنگ که ۲۰ سال از من بزرگتر بود ازدواج کردم. همسرم مشکل اخلاقی داشت و با من بدررفتاری می‌کرد. در نهایت تصمیم به قتل او گرفتم. موضوع را که با خواهر و شوهر خواهرم در میان گذاشتم، راضی به همکاری شدند. روز حادثه تعدادی قرص خواب آور داخل آبمیوه ریختم و به شوهرم دادم. بعد از اینکه همسرم بی‌هوش شد طبق نقشه من و بچه هایم از خانه خارج شدیم. در ورودی را باز گذاشتم و شوهر خواهرم پس از رفتن ما وارد خانه شد و با شلیک گلوله او را به قتل رساند.

با اعتراف زن جوان، شوهر خواهر او نیز به قتل اعتراف کرد. به‌دنبال اعتراف متهمان این پرونده، دو فرزند مقتول که تنها اولیای دم پرونده محسوب می‌شدند به دادسرای امور جنایی تهران رفته و از مادرشان که در این پرونده اتهام معاونت در قتل داشت و از شوهر خاله‌شان به اتهام مشارکت در قتل عمدی پدرشان اعلام گذشت کردند و آن‌ها را بخشیدند.

شکایت خواهران مقتول
در حالی که دختر و پسر مقتول از خون پدرشان گذشت کرده بودند، خواهران مقتول به دادسرای جنایی پایتخت رفته و ادعایی را مطرح کردند که مسیر تحقیقات را تغییر داد.

یکی از آن‌ها گفت: برادرم اصلاً بچه دار نمی‌شد. سال‌ها تحت درمان قرار داشت، اما بی‌فایده بود. به خاطر همین مسأله هم از همسر اولش جدا شد. مدتی بعد از عروسی اش با فرانک، آن‌ها دو تا بچه به ما نشان دادند و گفتند که این‌ها فرزندانشان هستند. درصورتی که طبق مدارک پزشکی برادرم بچه دار نمی‌شد، ولی چون نمی‌خواستیم در زندگی‌شان دخالت کنیم حرفی نزدیم.

بدین ترتیب با توجه به اظهارات خواهران مقتول چنانچه ادعای آن‌ها درست باشد اعلام رضایت فرزندان مقتول در پرونده بی‌اثر خواهد شد و خواهران مقتول به عنوان اولیای دم در پرونده شناسایی خواهند شد. این درحالی است که خواهران مقتول خواهان قصاص و مجازات همسر و با جناق برادرشان بودند.

درخواست نبش قبر
باتوجه به اظهارات خواهران مقتول، تنها راه برای افشای راز این موضوع نبش قبر و گرفتن دی انی‌ای مقتول و تطبیق آن با دختر و پسری است که مدعی بودند فرزندان مقتول هستند. بدین ترتیب با استفتاء از دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی مبنی بر مجوز نبش قبر، چند روز قبل این اقدام انجام شد و آزمایش دی ان‌ای از جسد و فرزندانش گرفته شد تا راز هویت واقعی اولیای دم پرونده برملا شود. باتوجه به انجام آزمایشات، نظریه نهایی در این خصوص حدود ۵۰ روز بعد مشخص خواهد شد.

اخبار داغ خداحافظی پژمان منتظری از استقلال و تیم ملی ۱۰ گل فوق العاده هوشمندانه مسی فیلم: ۱۶ تصادف وحشتناک رالی/ حتی BMW هم طاقت نیاورد! ناگفته‌هایی از دیپلمات‌ها و دیپلماسی در روز تشییع امام خمینی بی‌خبری اطرافیان احمدی‌نژاد از خودکشی عبدالرضا داوری مکزیک، "سند سری" ترامپ را منتشر کرد

منبع: فردا

کلیدواژه: نبش قبر مرد ثروتمند پرونده قتل جنجالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شب گذشته پیکر خون‌آلود جوانی حدود ۳۷ ساله به بیمارستان طالقانی مشهد انتقال یافت که هدف شلیک گلوله قرار گرفته بود، اما معاینات اولیه پزشکان نشان داد که جوان مذکور علائم حیاتی ندارد و بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله جان باخته است.

بیشتر بخوانید: ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر

کادر درمانی بلافاصله ماجرا را به عوامل انتظامی مستقر در بیمارستان اطلاع دادند و لحظاتی بعد قاضی ویژه قتل عمد مشهد در جریان جنایت مسلحانه قرار گرفت. با توجه به اهمیت موضوع، قاضی دکتر صادق صفری که احتمال می‌داد انتقال‌دهندگان مجروح به مرکز درمانی نقشی در وقوع حادثه داشته باشند، بی‌درنگ دستور بازداشت افراد مظنون را تلفنی صادر کرد و سپس برای انجام تحقیقات میدانی عازم بیمارستان شد.

دقایقی بعد، با حضور قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب در مرکز درمانی، مشخص شد ضارب برادر مقتول و جوان ۳۱ ساله‌ای است که مجروح را به مرکز درمانی رسانده بود و قبل از آنکه در جریان مرگ برادر بزرگ‌ترش قرار گیرد، با دستور تلفنی مقام قضایی توسط نیروهای کلانتری قاسم‌آباد بازداشت شده بود.

طولی نکشید که با کشف ده‌ها میلیارد چک خون‌آلود در جیب مقتول، بررسی‌های تخصصی آغاز و سلاح ضارب نیز کشف شد.

در همین حال شب گذشته قاضی دکتر صفری با تایید دستگیری ضارب مسلح در مرکز درمانی گفت: بررسی‌های قضایی درباره انگیزه متهم و افشای زوایای پنهان این پرونده جنایی آغاز و مشخص شد که حادثه مذکور در بولوار امامیه منطقه قاسم‌آباد رخ داده است.

وی افزود: تحقیقات پلیسی توسط گروهی از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ محمد مرادی (افسر پرونده) ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1228982 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • معمای اتوبان
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • (ویدئو) پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • ببینید | پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی