Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی آسیا و رقابت‌های انتخابی المپیک دو رویداد مهم پیش رو برای تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران هستند.

به همین منظور با برگزاری رقابت‌های انتخابی و معرفی نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، امیرحسین هدایی و امین احمدیان به عنوان نفرات برتر شرکت کننده، ترکیب تیم ملی برای حضور در این دو رویداد مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه پیشنهادی از سوی جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز، قرار است تمرینات آماده سازی این بازیکنان از ۴ تیرماه آغاز شود و با برگزاری اردوهای داخلی و حضور در میادین تدارکاتی، به صورت مستمر تا زمان اعزام به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا و بعد از آن رقابت‌های انتخابی المپیک پیگیری شود.

هشت مرحله اردوی داخلی و برون مرزی پیش از مسابقات قهرمانی آسیا

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا ۲۴ تا ۳۰ شهریورماه به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود. تیم ملی ایران پیش از اعزام به محل برگزاری این رقابت‌ها در هشت مرحله اردوی آماده سازی شرکت می‌کند.

برنامه‌های تمرینی تیم ملی تنیس روی میز تا زمان اعزام به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی که در قالب اردوی داخلی یا حضور در میادین بین المللی پیگیری می‌شود، به این شرح است:

* اردوی داخلی (آغاز اردو): ۴ تا ۱۰ تیرماه
*مسابقات ورلد تور کره جنوبی: ۱۱ تا ۱۶ تیرماه
* اردوی داخلی: ۲۲ تیرماه تا ۲ مردادماه
* مسابقات چلنج پلاس کره شمالی: ۲ تا ۶ مردادماه‌
* اردوی داخلی: ۱۱ تا ۲۱ مردادماه‌
* مسابقات ورلد تور بلغارستان: ۲۲ تا ۲۷ مردادماه‌
* مسابقات ورلد تور جمهوری چک: ۲۹ مردادماه تا ۳ شهریورماه
* اردوی داخلی: ۱۰ تا ۲۳ شهریورماه‌
* مسابقات قهرمانی آسیا (اندونزی): ۲۴ تا ۳۰ شهریورماه

برنامه پینگ پنگ بازان پیش از انتخابی المپیک

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از پایان کار ملی پوشان تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، آنها باید آماده شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک شوند که ۲ تا ۶ بهمن ماه در پرتغال برگزار می‌شود. تا پیش از این اعزام نیز تیم ملی تنیس روی میز در ۱۱ مرحله اردو که شامل ۳ مرحله اردوی داخلی و ۴ اعزام بین المللی می‌شود، شرکت می‌کند. برنامه این مرحله از تمرینات و اردوهای آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز به این شرح است:

* اردوی داخلی: ۷ تا ۱۵ مهرماه
* مسابقات ورلد تور پلاتینیوم آلمان: ۱۶ تا ۲۱ مهرماه‌
* مسابقات چلنج لهستان: ۲۴ تا ۲۸ مهرماه‌
* اردوی داخلی: ۵ تا ۲۰ آبان ماه‌
* مسابقات ورلد تور پلاتینیوم اتریش: ۲۱ تا ۲۶ آبان ماه‌
* مسابقات چلنج ترکیه: ۲۸ آبان ماه تا ۲ آذرماه
* اردوی داخلی: ۷ آذرماه تا اول بهمن ماه
* مسابقات انتخابی المپیک (پرتغال): ۲ تا ۶ بهمن ماه

لطف الله نسبی: امیدوارم تمام اعزام‌ها انجام شود

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید برنامه‌های ارائه شده برای آماده سازی این تیم طی ماه‌های آینده گفت: برنامه کلی بر اساس تقویم فدراسیون جهانی و رویدادهایی که برگزاری آنها مصوب شده، پیشنهاد شده است. البته در تقویم ITTF رویدادهای دیگری مانند مسابقت ورلد تور سوئد (مهرماه) و چلنج بلاروس، مراکش و اندونزی (آبان ماه) مصوب شده اما با در نظر گرفتن زمان و محل برگزاری بازی‌ها، پیش بینی‌ای برای اعزام به آنها نداریم.

وی تصریح کرد: در کل اعزام‌های موردنظر بر اساس زمان مسابقات و کشور میزبان در برنامه قرار داده شده است. سعی داریم اعزام‌های مان به این صورت باشد که بتوانیم بعد از اتمام یک مسابقه از همانجا به محل برگزاری رویداد دیگر برویم. با توجه به شرایط مالی، اعزام‌های اینچنینی با صرفه تر است.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد: برنامه ارائه شده به صورت پیشنهادی است. به خاطر اهمیت مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک و لزوم نتیجه گیری در آنها، داشتن اردوها و اعزام‌هایی در این سطح نیاز است. امیدوارم شرایط مالی این اجازه را بدهد که تمام آنها را اجرا کنیم.

لطف الله نسبی در مورد زمان آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز نیز گفت: در برنامه پیشنهادی ۴ تیرماه را به عنوان زمان آغاز تمرینات در نظر گرفته ایم اما امکان دارد به خاطر امین احمدیان و در اختیار داشتن این بازیکن با چند روز تاخیر وارد اردو شویم. احمدیان همزمان در اردوی تیم جوانان هم حضور دارد. این تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شود که در دوره پیش عنوان سوم آن را به دست آورد.

وی همچنین در مورد نفرات اعزامی به مسابقات بین المللی پیش بینی شده گفت: به دنبال این هستیم که برای همه اعزام‌ها ترکیب کامل تیم ملی را در اختیار داشته باشیم. البته سطح مسابقات پلاتینیوم خیلی بالا است، به همین دلیل احتمالاً در این رقابت‌ها فقط از حضور نوشاد و نیما عالمیان استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تصریح کرد: در صورتیکه تمام برنامه پیشنهادی به صورت کامل اجرا شود، احتمال نتیجه گیری ملی پوشان در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک خیلی بالا خواهد بود.

کد خبر 4644311 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی تنیس روی میز مسابقات قهرمانی آسیا کسب سهمیه المپیک المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور

 سرهنگ محمد محمودوند در جمع خبرنگاران در رابطه با برگزاری اردو‌های راهیان‌نور غرب کشور اظهار داشت: اعزام بسیجیان به مراسم افتتاحیه اردوی راهیان نور غرب کشور بنا بود در تاریخ ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت انجام شود که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز.
به روز‌های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه موکول شد.
وی افزود: در راستای افتتاح اردو‌های راهیان نور ۱۴۰۳، تعداد سه هزار نفر از بسیجیان محلات و اقشار به ارتفاعات بازی دراز اعزام خواهند شد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:
اردو‌های راهیان نور، یک اقدام مهم در راستای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند