Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرینات تیم فوتبال شهر خودرو خراسان با هدف حضور پرقدرت در لیگ برتر از امروز رسما زیر نظر گل‌محمدی آغاز می‌شود. ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، نخستین جلسه تمرینی تیم شهر خودرو خراسان برای حضور پر قدرت در لیگ نوزدهم از امروز اول تیرماه زیر نظر یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم  آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تمرین قرار است امروز عصر با حضور سایر بازیکنان و اعضای کادر فنی در زمین چمن منزل آباد مشهد برگزار شود.

حمیداوی: سرمربیگری گل‌محمدی در پرسپولیس را تکذیب می‌کنم/ او دو سال دیگر در پدیده می‌ماندبیانیه باشگاه پدیده در واکنش به احتمال حضور گل‌محمدی در پرسپولیس/ خیال‌شان باطل است، اجازه جدایی نمی‌دهیمفرجی و علیزاده به پدیده شهرخودرو پیوستند

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم شهر خودرو تمرینات آماده‌سازی این تیم در چند مرحله برگزار می‌شود که بر اساس آن چند بازی تدارکاتی تا پیش از شروع رقابت‌ها در نظر گرفته شده است. همچنین مدیران باشگاه نیز در حال بررسی گزینه‌های  تدارک برپایی اردوی داخلی یا خارجی هستند.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت

به گزارش خبرنگرا ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، آرمان رمضانی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا چند روزی در تمرینات استقلال و حتی بازی با تراکتور حضور نداشت اما مصدومیت این بازیکن بر طرف شده و او از روز گذشته در تمرینات تیمش حضور پیدا کرده است.

به این ترتیب رمضانی   مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب آهن ندارد.

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر روز دوشنبه اینده به مصاف ذوب آهن می رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • تیم ملی والیبال کامل شد
  • لژیونرها آمدند، تیم ملی والیبال کامل شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان سبزوار
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت