Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@02:18:23 GMT

ستاره‌های پرسپولیسی که شانس یارشان بود!

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۳۰۱۳

آفتاب‌‌نیوز :

 بعد از قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس در لیگ هجدهم، درست همان زمان که طرفداران قهرمان سه دوره اخیر لیگ خوشحال بودند و فکر می کردند سرمربی تیم شان فصل بعد هم در کنارشان خواهد بود، اخبار زیادی در خصوص لیست بازیکنان موردعلاقه و البته مازاد برانکو ایوانکوویچ منتشر می شد. علاوه بر اینکه طبق اعلام مسئولان، برانکو در آن مقطع از زمان لیست خودش را به باشگاه داده بود، مطمئنا با مسئولان تیم در خصوص بازیکنانی که آنها را نمی خواهد نیز صحبت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانی که از نحوه بازی گرفتن سرمربی کروات از آنها می شد حدس زد که در لیست مازاد حضور دارند و برانکو تمایلی به در اختیار داشتن آنها برای فصل بعد ندارد. حالا اما با جدایی برانکو، چند بازیکنی که حس می کردند جایی در پرسپولیس ندارند، دوباره امیدوار شدند که فصل بعدی هم لباس قهرمان لیگ را به تن کنند. شایان مصلح در این بین اولین بازیکنی بود که قرارداد خود را تمدید کرد. مصلح فصل گذشته زیاد مثل گذشته برای پرسپولیس بازی نکرد. همچنین بازیکنی مثل مهدی شریفی و یا آدام همتی شرایطی مثل مصلح داشتند و ممکن بود کارشان با پرسپولیس تمام شود. در حال حاضر ولی همه منتظر روشن شدن تکلیف سرمربی بعدی هستند. حتی آنهایی که شانس زیادی برای ماندن نداشتند و حالا امیدوارند نظر سرمربی بعدی را جلب کرده باشند.

 

خبرآنلاین

 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: برانکو پرسپولیس مهدی شریفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۳۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان

لوپتگی شانس خوبی برای حضور روی نیمکت روسونری دارد

طرفداری | خولین لوپتگی، سرمربی اسپانیایی احتمالا سرمربی میلان می شود. 

به گزارش لوکا بیانکین از گاتزتا دلو اسپورت، خولین لوپتگی گزینه اصلی و محبوب سران میلان برای هدایت این تیم به حساب می آید. تماس های روسونری با لوپتگی مداوم است و سران باشگاه ایتالیایی نگرش او در مذاکرات را دوست داشته‌اند.

میلان به دنبال گزینه‌ای است که با جوانان خوب کار کند و بدون تحمیل کردن دیدگاه خود در نقل و انتقالات، در تصمیمات سهیم باشد. لوپتگی ویژگی های مدنظر میلان را دارد و او با وجود داشتن پیشنهادی بهتر از وست هم، اولویت خود را به روسونری داده است. هنوز خبری از توافق نهایی بین طرفین نیست اما سرمربی 57 ساله اسپانیایی از سایر گزینه ها مثل پائولو فونسکا، دومنیکو تدسکو و مارک فن بومل شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت به عنوان جانشین استفانو پیولی دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان