Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه خودروسازان به بهانه‌های واهی خودروها را در پارکینگ‌ها نگهداری می‌کنند که این خود به ملتهب شدن بازار این صنعت کمک می‌کند، گفت: انبار هزاران خودرو در پارکینگ شرکت‌های ایران خودرو و سایپا به بهانه کمبود قطعه در حالی که این خودرو‌ها تنها دستمال کاغذی، آئینه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. ندارند، نشاندهنده  ضعف و نا‌توانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در اعمال نظارت و وظایف قانونی خود است.

وی ضمن انتقاد از مدیریت بازار خودرو از سوی دستگاه‌های متولی، ادامه داد: بازار خودرو در دست دلالان و واسطه‌هایی است که تنها به دنبال منافع نامشروع خود هستند که ضروریست برای ساماندهی این بازار دست واسطه‌ها را از بازار خودرو کوتاه کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه برخی از مدیران در این صنعت نیز مجری دستورهای همین دلالان و واسطه‌ها هستند، ادامه داد: متاسفانه وزارت صنعت،  معدن و تجارت صرفا نظاره‌گر و تماشاگر است و اقدام موثری برای ساماندهی و کاهش قیمت خودرو انجام نمی‌دهد.

حاجی‌دلیگانی با تاکید بر اینکه لازم است تا وزارت صنعت و معدن در جهت ساماندهی بازار خودرو برنامه مناسب ارائه و اقدام لازم را انجام دهد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با طرح این سوال که تعیین قیمت خودرو با کدام شاخص منطقی و علمی در کشور صورت می‌گیرد؟ گفت: سوال که پیش می‌آید این است که نقش نظارتی و حاکمیتی وزارت «صمت»در تعیین قیمت خودرو چیست؟ که شاهد چنین وضعیت آشفته‌ای در این بازار هستیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی سه شنبه شب در نشست با قائم مقام بانک صنعت و معدن کشور افزود: یکی از ظرفیت های خوب شهرستان در حوزه معدن است.

وی بیان کرد: از طرحهای اقتصادی که زمینه اشتغال جوانان فراهم می کند حمایت می شود.

فرماندار دشتی نیز گفت: ۲۵ درصد معادن استان در شهرستان دشتی است

بحرانی یادآور شد: از حمایت های بانک صنعت و معدن از طرحهای صنعتی تقدیر می شود.

کد خبر 6093650

دیگر خبرها

  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • تجهیز خودرو‌ها به ردیاب برای جلوگیری از سرقت خودرو
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • خبر جدید وزیر صنعت برای بازار خودرو؛ تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم روشن شد
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • قطع سهمیه خودرویی «مادران» و «فرسوده‌ها»؟
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • خودروسازان به ازای هر ۱ میلیون دلار ارز تخصیصی، چه تعداد خودروی نو تولید کردند؟
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟