Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ناصر عتباتی در رزمایش بسیج حقوقدانان استان اردبیل بسیج را مظهر کار وتلاش و ایثار و خودگذشتگی دانست و اظهار داشت: بی شک حاکم شدن روحیه بسیجی در تمامی حوزه‌ها آثار و برکات خوبی در جامعه خواهد داشت و بسیاری از مسایل و مشکلات که درگیر هستیم را برطرف می‌کند.

وی گفت: هر جا روحیه بسیجی حاکم باشد پیشرفت در امور و موفقیت و پیروزی قطعی است و این امر در طول هشت سال جنگ تحمیلی به خوبی به نمایش گذاشته شد و در حال حاضر نیز نیاز به این روحیه در راستای توسعه و تعالی جامعه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بسیج در مباحث حقوقی در بعد آشنا ساختن و آموزش حقوقی مردم به منظور افزایش آگاهی‌های عمومی بیان کرد: به یقین هر قدر اطلاعات حقوقی مردم از حق و حقوق خود و دیگران بیشتر باشد به همان اندازه وقوع بزه و آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاهش می‌یابد.

عتباتی تصریح کرد: توجه به حقوق خانواده و نقد و بررسی آن، روحیه مطالبه‌گری و تنویر افکار عمومی نسبت به پدیده‌های اجتماعی از دیگر مباحثی است که باید از ظرفیت بسیج در این حوزه‌های به نحوی مناسب بهره‌برداری کرد تا زمینه برای افزایش سطح آگاهی عمومی در حوزه حقوقی فراهم شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل حفظ و تقویت روحیه بسیجی و اشاعه آن را از ضروریات جامعه امروز ما دانست و افزود: به یقین خدمت رسانی توام با روحیه بسیجی در ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به مردم بسیار اثربخش خواهد بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد

ایسنا/تهران پارک بانوان شهر امیریه در زمینی به مساحت ۱۹ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان کلنگ زنی شد که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان شهریار گفت: جامعه اسلامی توجه ویژه ای به نقش بانوان در خانواده و جامعه دارد که در این راستا ایجاد روحیه نشاط و ارتقاء سرانه ورزشی این قشر تاثیرگذار امری حیاتی است.

علیرضا فاتحی نژاد در این خصوص اظهار کرد: حضور زنان در تمامی حوزه‌های مختلف جامعه چشم گیر و غیر قابل انکار است. زمانی که انتظار حفظ حریم و استمرار حضور موثر زنان در جامعه را داریم باید بستر لازم برای ارتقای روحیه‌ شور و نشاط در جامعه ایجاد شود.

وی در ادامه افزود: توسعه اماکن مخصوص بانوان یکی از این بسترها بوده که نیازمند توجه ویژه مسئولین، شهرداری‌ها و شوراها است.

فاتحی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: کلنگ زنی پارک ویژه بانوان نیز ضرورتی بود که به همت شهرداری شهریار و با پشتیبانی اعضای شورای این شهر انجام یافته و امیدواریم در مهلت مقرر شده شاهد افتتاح این پارک باشیم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز