Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،   مسلم رضایی پور گفت: عملیات عمرانی احداث زائر سرای آستان مقدس امامزاده محمد بن حسن (ع) در مراحل پایانی قرار دارد.

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان، بیان کرد: در راستای خدمت رسانی به زائران آستان مقدس امامزاده محمدبن حسن (ع) «کریم لرستان» و با همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان الیگودرز، عملیات احداث این زائر سرا اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این زائر سرا در زمینی با مساحت ۶۰۰ مترمربع در دو طبقه، با ظرفیت ۱۶ باب اتاق و دو باب سوئیت در محدوده ضلع شرقی این بقعه متبرکه اجرا شده و در مراحل پایانی قرار دارد.

رضایی پور، بیان کرد: این طرح هم اکنون در مراحل پایانی قرار دارد و در هفته‌های آتی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی ابراز کرد: خاکی بودن ۳۷ کیلومتر از مسیر دسترسی، رانش بخش‌های از این مسیر بویژه در منطقه سه پلان و تخریب پایه‌های دو پل در محدوده پایانی این مسیر در اثر سیلاب فروردین ماه مشکلات زیادی برای تردد زائران و مجاوران بوجود آورده است.

آستان مقدس امامزاده صاحب کرامت حضرت محمدبن حسن (ع) از نوادگان کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شهر الیگودرز قرار داشته و با وجود قرارگیری در منطقه‌ای کوهستانی و صعب العبور بودن مسیر دسترسی، در فصل تابستان میزبان خیل عظیم زائرانی از استان‌های مختلف و همجوار می‌باشد.

انتهای پیام/م

احداث زائرسرای آستان مقدس امامزاده محمد بن حسن (ع) الیگودرز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بی‌خانمان‌های امامزاده ابراهیم چادرنشین شدند

(تصاویر) بی‌خانمان‌های امامزاده ابراهیم چادرنشین شدند

دیگر خبرها

  • ساخت زائرسرای البرز در مشهد مقدس سرعت گرفت
  • ناذران از راه دور و نزدیک در تأمین نیازهای حرم مطهر رضوی شریک‌اند
  • امتداد «زیارت» با تدارک ۳۸۰ برنامه / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت ۱۴۰۳
  • امتداد «زیارت» با تدارک 380 برنامه در دهه کرامت / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت 1403
  • پیش فروش بلیت قطار فوق العاده به مشهد آغاز شد
  • سراب سفره کوه سلسله
  • (تصاویر) بی‌خانمان‌های امامزاده ابراهیم چادرنشین شدند
  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) برگزار می‌شود
  • تامین سرانه‌های آموزشی گرمدره با تخصیص اراضی دولتی