Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@02:47:30 GMT

آتش‌سوزی در محل نگهداری خودرو‌های کلاسیک

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۳۵۱۰


جلال ملکی ر در خصوص وقوع یک فقره آتش سوزی گفت: در ساعت ۱۲ و ۲۳ دقیقه ظهر امروز وقوع یک فقره آتش سوزی در منطقه امین‌آباد به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: در اعلام اولیه به مرکز پیام سازمان آتش‌نشانی عنوان شده بود یک منزل مسکونی دچار حریق شده است که بلافاصله ماموران آتش‌نشانی از دو ایستگاه به همراه وسایل و تجهیزات لازم به محل حادثه مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: با حضور ماموران در محل وقوع حادثه مشاهده شد در یک منزل مسکونی که دارای یک زیرزمین به وسعت ۱۵۰ متر مربع بود، مالک محل اقدام به برپایی یک کارگاه مکانیکی و محل نگهداری ۹ دستگاه خودرو کلاسیک قدیمی کرده است.

ملکی گفت: مشخص شد این محل دچار حریق شده است که مالک و دو فرزندش در محل آتش سوزی مشغول کار بودند که به یک باره آتش سوزی رخ می‌دهد و تمام خودرو‌ها کاملا شعله‌ور بودند.

وی افزود: آتش به دلیل وسعت زیاد در حال سرایت به طبقات بالای ساختمان بود و این در حالی بود که پیش از رسیدن آتش‌نشانان دو نفر از این افراد توانسته بودند از محل آتش خارج شوند، اما پدر این دو نفر در آتش گرفتار شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: مالک که فردی ۵۰ ساله بود نتوانسته بود از میان آتش خارج شود که آتش‌نشانان برای نجات وی بلافاصله با بهره‌گیری از تجهیزات لازم اقدام به خاموش کردن آتش و همچنین ورود به زیرزمین کردند.

ملکی گفت:‌پس از دقایقی این فرد توسط ماموران سازمان آتش‌نشانی از زیرزمین خارج شد و به ماموران اورژانس تهران تحویل داده شد، اما متاسفانه فوت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد:‌پس از خاموش شدن آتش محل وقوع حادثه به کارشناسان سپرده شد تا علت وقوع حادثه مشخص شود.

وی از شهروندان تقاضا کرد تا با چنین اقداماتی (نگهداری خودرو‌های کلاسیک و اقدام به تعمیر آن‌ها کردن) ریسک وقوع آتش‌سوزی در ساختمان‌های مسکونی را بالا نبرند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آتش سوزی خودرو های کلاسیک آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر، طی تماس والدین یک دختر بچه ۳ ساله با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گیر کردن پای فرزندشان میان کفی بالابر و دیوار مجاور، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی به همراه تیم عملیاتی عازم محل شدند.

معاون عملیات دوشنبه شب با بیان این مطلب افزود: نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از قطع جریان برق و مهار بالابر مشغول عملیات شدند و همزمان با سرگرم و آرام کردن کودک موفق شدند بدون هیچگونه آسیبی، با استفاده از تجهیزات مخصوص، هر دو پای کودک را از صفحه میانی و دیوار رهاسازی کنند

به گفته وی، این کودک برای طی مراحل درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد و پس از پیگیری‌های انجام شده به‌صورت حضوری در بیمارستان توسط معاون عملیات سازمان مشخص شد که خوشبختانه هیچگونه شکستگی وجود نداشته و با دستور پزشک معالج ترخیص شد.

کد خبر 6092583

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده