Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر عابدینی مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس این روزها در خارج از کشور به سر می‌برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدت‌هاست که خبری از امیر عابدینی نیست. عابدینی از جمله مدیران باسابقه فوتبال ایران محسوب می‌شود که سال‌ها در سطح اول فوتبال مدیریت کرده؛ از فدراسیون فوتبال گرفته تا باشگاه‌های مختلف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها اما کمتر خبری از این مدیر به گوش می‌رسد. اظهارنظرهای امیر عابدینی محدود شده به فضای مجازی و در آنجاست که پیشنهادها یا نظراتش را می‌دهد. همین نکته جای تعجب دارد که چگونه عابدینی که ارتباط خوبی با رسانه‌ها داشته، این روزها کمتر به اظهار نظر رسمی می‌پردازد.

  گفته می‌شود وی مدتی است که به خارج از کشور رفته و در ایران حضور ندارد که این موضوع هم در جای خود جای تامل دارد. اینکه او به چه دلیل از ایران رفته و چرا پس از رفتنش کمتر صحبت کرده، جای پرسش دارد.   عابدینی در چند سال اخیر در مدیریت باشگاه‌هایی مانند داماش مرتکب اشتباهات زیادی شد و اتفاقاتی در آن زمان رخ داد که عجیب بود. او همواره اعتقاد داشت که به دلیل اینکه مسائل فنی را می‌داند می‌تواند در کار مربیان دخالت کند و این کار را هم انجام می‌داد. با این حال او اخیرا پستی در صفحه شخصی‌اش گذاشته و نظراتی درباره پرسپولیس داده است. با یادآوری اتفاقاتی که در چند سال اخیر در دوران مدیریت عابدینی در تیم‌های تحت مدیریت او رخ داده می‌توان با تردید به راهکارهای این مدیر نگاه کرد. او البته مدتی هم به عنوان مسئول کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کرد که در این کار هم موفق نبود و در نهایت هیئت رئیسه فدراسیون رای به برکناری او داد.   هر چه هست اینکه مدتی است امیر عابدینی در ایران آفتابی نشده و باید دید در نهایت او به ایران می‌آید یا اینکه همچنان دور از وطن به اظهارنظر در فضای مجازی می‌پردازد. منبع:" تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 رضا پورحسین از مدیران سابق تلویزیون در گفت‌وگو با اکبر نبوی از تغییرات عجیب مدیران در دوره مدیریت عزت الله ضرغامی گفت که به تبدیل صداوسیما به وضعیت کنونی منجر شد. پورحسین گفت: «در تاریخ تلویزیون باسوادترین مدیر، آقای سید محسن مهاجرانی [معاون سیما] بود. او در حالی که در اوج کار بود، در سن ۵۰ سالگی از تلویزیون به دلیل سن بالا رفت!» اظهارات پورحسین را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی