Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه پلیس راه هرمزگان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر بندرعباس - سیرجان نزدیک تونل «تنگ زاغ» خبر داد. واژگونی اتوبوس

سرهنگ علی اسفندانی عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۱۵ و ۳۳ دقیقه امروز رخ داد که ۲ نفر از سرنشینان آن در محل حادثه کشته و ۱۵ نفر زخمی شدند.

وی اضافه کرد: راننده این اتوبوس هنگام سبقت به دلیل توجه نکردن به جلو با لبه پل برخورد کرد و واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرمزگان

اسفندانی ادامه داد: اتوبوس یاد شده حامل زائران کربلا از شهرستان میناب استان هرمزگان به سمت غرب کشور در حرکت بود که به علت بی‌احتیاطی راننده دچار حادثه شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در گفت و گو با ایرنا از افزایش تعداد جان باختگان این حادثه خبر داد و گفت: تاکنون دو نفر در صحنه و یک نفر در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

زائر کربلا

دکتر فاطمه نوروزیان افزود: پس از این اتفاق ۱۱ دستگاه آمبولانس و همچنین یک بالگرد به محل اعزام شدند و مجروحان را به بیمارستان حاجی آباد منتقل کردند.

این مسئول شمار مجروحان را ۳۸ نفر اعلام کرد و گفت: اقدام‌های درمانی در بیمارستان حاجی آباد ادامه دارد.

همچنین ۸ نفر از مجروحان با بالگرد به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس انتقال یافتند./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان

ایسنا/زنجان رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: بر اثر دو حادثه رانندگی، ۱۵ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با ۲ حادثه رانندگی، اظهار کرد: در ۲ حادثه رانندگی، ۲ دستگاه سواری پژو در کیلومتر ۶۸ اتوبان تبریز - زنجان و ۲ دستگاه پژو نیز در سه‌راهی ماهنشان با یکدیگر برخورد کردند.

وی از مصدومیت ۱۵ نفر بر اثر حادثه رانندگی مذکور خبر داد و افزود: تکنسین‌های اورژانس با ۳ کد آمبولانس درلیک، اتوبوس آمبولانس و ایده‌لو برای امدادرسانی به مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان با بیان اینکه ۳ مصدوم توسط کدهای درلیک و ایده‌لو به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان انتقال داده شدند، خاطرنشان کرد: ۱۲ مصدوم نیز با اتوبوس آمبولانس به این بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار/ ۳ فوتی و ۷ مجروح
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند