Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهر دیهوک با قدردانی از اقدامات ارزشمند شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: با پیگیری های صورت گرفته ، عملیات اجرایی احداث خط انتقال گازرسانی به این شهر آغاز می شود. ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، حجت الاسلام ایزدی صبح امروز در جمع مردم این شهر ، از هاشمی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی علاوه بر پیگیری تا تصویب احداث خط انتقال گاز دیهوک ، به واسطه برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار گازرسانی به روستاهای بخش دیهوک نیز قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اواسط مرداد ماه سال جاری عملیات اجرایی خط تغذیه و شبکه داخلی گازرسانی به تمام روستاهای بخش آغاز می شود.

حجت الاسلام ایزدی ابراز امیدواری کرد: با تلاش و پیگیری های صورت گرفته توسط مدیرعامل و مجموعه کارکنان شرکت گاز استان خراسان جنوبی ، اعتبار مربوط به خط انتقال نیز اختصاص و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

 

گازرسانی به دیهوک در حال حاضر از طریق سی ان جی انجام می شود 

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی هم گفت: شهر دیهوک هم اکنون از طریق  سی ان جی گازرسانی می شود که با قولی که به مردم منطقه مبنی بر پیگیری گازرسانی به دیهوک از طریق خط انتقال داده بودیم ، هم اکنون این وعده محقق شده است.

سید محمود هاشمی اظهار داشت: در سال 97 با گازدار شدن 200 روستا، تعداد روستاهای گازدار استان به 492 روستا معادل 61 درصد خانوار تحت پوشش افزایش یافت.

وی ادامه داد: در سال گذشته همچنین با گازرسانی به 4 شهر ، 100 درصد شهرهای استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفت، ضمن آن که به موازات خدمات رسانی در بخش های شهری و روستایی در سال گذشته، گازرسانی به واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی نیز با جدیت در برنامه شرکت قرار داشت.

تعداد روستاهای گازدار خراسان جنوبی به 492 روستا رسیدموفقیت های زیست محیطی در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبیاجرای 16 پروژه در صنایع نفت و گاز ازبکستان

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال 97 حدود 500 واحد صنعتی، خدماتی و تولیدی نیز به شبکه گاز طبیعی متصل شد، گفت: در این راستا تعداد صنایع گازدار استان به 1005 واحد افزایش یافت تا سال 97 به عنوان سالی پر افتخار در کارنامه عملکرد شرکت گاز استان خراسان جنوبی ثبت شود.

هاشمی در ادامه به برنامه های گازرسانی در سالجاری اشاره کرد و افزود : شعار سال 98 شرکت گاز خراسان جنوبی ، هر روز گازرسانی به یک روستا و یک صنعت است که امیدواریم با تخصیص و تامین به موقع اعتبارات به این هدف بزرگ برسیم و جمعیت تحت پوشش گازرسانی را در بخش روستایی از 61 درصد به بیش از 85  درصد افزایش دهیم .

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی بیان کرد: جمعیت روستایی تحت پوشش در ابتدای سال گذشته 46 درصد بوده است .

انتهای پیام/ش

R41348/P1377/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل

سارانی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی در جلسه مدیریت بحران شهرستان زیرکوه گفت: هم اکنون تمامی سد‌های استان در وضعیت پایدار و سالم هستند و ورودی و خروجی به مخازن سد‌ها به صورت لحظه‌ای کنترل شده و برای مهار سیلاب‌های احتمالی آمادگی کامل را دارند. 

او با تکذیب خبر شکسته شدن سد در این استان افزود: سازه‌های کوچکی که برای مهار آب و سیلاب احداث می‌شود، سد نیستند بلکه بند خاکی نامیده می‌شوند. 

سارانی با بیان اینکه دو بند خاکی در حاجی آباد بر اثر سیلاب دچار خسارت شدند اظهار کرد: این بند‌ها در دهه‌های گذشته بنا به درخواست مردم و با مشارکت آنان از سوی نهاد‌هایی غیر از وزارت نیرو احداث شده بودند که این شرکت در خصوص پایداری و بهره برداری این گونه بند‌ها به متولیان آن تأکیدات و تذکرات لازم را اعلام کرده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی با اشاره به بارندگی بی سابقه ۶۰ میلیمتری در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان زیرکوه تصریح کرد: در حوزه شهرستان زیرکوه سد مخزنی حاجی آباد با حجم مخزن ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعب وجود دارد که بر اثر بارش‌های اخیر ۲ میلون و ۷۰۰ هزار متر مکعب آبگیری شده و برای مهار سیلاب‌های بعدی هیچگونه مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی