Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: استانداردهای تعریف شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال در بازی‌های برگزار شده به میزبانی اردبیل رعایت شده است. ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

نادر فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل میزبان هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال است و به مدت سه روز، چهار تیم ایران، پرتغال، فرانسه و استرالیا در سالن رضازاده شهر اردبیل به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جهت اخذ میزبانی این مسابقات، استانداردهای اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال اعمال شده بود و به عنوان مثال یکی از باکیفیت ترین کفش پوش‌ها در سالن رضازاده نصب شد.

لیگ ملت‌های والیبال- اردبیل| مسابقه تیم ایران و پرتغال به روایت تصویرلیگ ملت‌های والیبال| اردبیل با آمادگی کامل لیگ ملت‌های والیبال را میزبانی می‌کندلیگ ملت‌های والیبال| شعار "ایران ایران" تماشاگران اردبیلی وحدت و انسجام را نشان داد

رئیس هیئت والیبال استان افزود: تامین استانداردها موجب شد تا این میزبانی به اردبیل اختصاص یابد اما در ادامه روند برگزاری مسابقات نیز باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد.

به گفته فلاحی روز نخست مسابقات در کمال آرامش، نظم و امنیت برگزار شد و ناظران نیز رعایت اصول و ضوابط را تایید کردند و البته در روزهای بعدی نیز روند برگزاری به همین شکل طی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در خصوص تهیه بلیط برای تماشای بازی‌ها اطلاعات لازم به شهروندان ارائه شده بود و بلیت‌فروشی از طریق سایت تعریف شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شد.

رئیس هیئت والیبال استان با اذعان به اینکه ظرفیت سالن رضازاده محدود به 6 هزار نفر است، گفت: به منظور ایجاد امکان مشاهده زنده بازی‌ها، بازی‌های والیبال در شبکه سبلان، جام جم و سه سیما پخش می‌شود.

فلاحی در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه نیز گفت: مطابق ضوابط بانوان نیز در ورزشگاه حضور یافته و به تماشای بازی نشستند و ما معتقدیم والیبال ورزشی خانوادگی بوده و متعلق به گروه سنی یا جنسیت خاصی نیست.

وی افزود: با توجه به حساسیت بازی‌ها به ویژه رقابت ایران با دو تیم استرالیا و فرانسه انتظار ما حمایت تیم ایران و تشویق هواداران است تا بتوانیم به مانند دو میزبانی قبلی که تیم والیبال ایران را به عنوان قهرمان مسابقات بدرقه کردیم، در این دوره نیز زمینه‌ساز موفقیت تیم ملی عزیز کشورمان باشیم.

انتهای پیام/ ع

 

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد

سرمربی پیشین تیم ملی ایران، هدایت تیم والیبال زنیت سن‌پترزبورگ را بر عهده گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ولادیمیر آلکنو، سرمربی پیشین تیم‌های ملی والیبال روسیه و ایران به دنیای مربیگری بازگشت و هدایت تیم زنیت سن‌پترزبورگ را بر عهده گرفت.

زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد

آلکنو 57 ساله در 3 مقطع، سرمربی تیم ملی روسیه بود و توانست با این تیم در یک فینال رویایی مقابل برزیل، قهرمان المپیک 2012 لندن شود.

آخرین باری که آلکنو روی سرمربیگری تیمی را بر عهده داشت، سال 2021 و تیم ملی ایران بود.

زنیت سن‌پترزبورگ در فصل گذشته لیگ برتر روسیه در مکان ششم ایستاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند