Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ «کمال دهقانی فیروزآبادی» روز شنبه ضمن محکوم کردن این اقدام آمریکا اظهار داشت: این هفته قرار است در ابتدا انتخابات هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس برگزار شود و پس از آن بررسی تعرض پهپاد آمریکایی به حریم هوایی ایران و تنش آفرینی‌های آمریکا در منطقه را در دستور کار قرار می‌دهند.

وی با تشریح ابعاد مختلف تجاوز پهپاد آمریکایی به حریم هوایی ایران گفت: هم اکنون فقط موضوع تجاوز آمریکا به آب‌های ایران مطرح نیست، بلکه کمک کشور‌هایی که پایگاه در اختیار آمریکا قرار می‌دهند، از جمله امارات که مبدا این پرواز بوده است، شکایت ایران از آمریکا به دلیل نقض حریم هوایی ایران توسط این کشور و اقدامات وزارت خارجه در این زمینه بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم تفت و میبد در مجلس افزود: ما از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل هوشیاری در این زمینه تقدیر می‌کنیم، این اقدام نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در همه حال تیزبینی لازم را دارد.

دهقانی فیروزآبادی تاکید کرد: ساقط کردن پهپاد آمریکا ضرب شست اساسی از سوی جمهوری اسلامی بود که دیگران دقت کنند آسمان ایران در اشراف کامل نیرو‌های مسلح است و هیچکس نمی‌تواند دست به چنین اقداماتی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند.

بامداد روز پنجشنبه ۳۰ خرداد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکایی، حین تجاوز به حریم هوایی ایران خبر داد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنج شنبه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در نخستین ساعات بامداد امروز یک فروند هواپیمای جاسوسی «گلوبال هاوک» آمریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبروی کوه مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و سرنگون شد.
خبرگزاری «رویترز» به نقل از کاپیتان «بیل اوربان» سخنگوی ستاد فرماندهی مرکزی ارتش ایالات متحده «سنتکام» هدف قرار گرفتن یک پهباد آمریکایی را تأیید کرد. با این حال این افسر نیروی دریایی آمریکا مدعی شد که این هواپیمای بدون سرنشین در حریم ایران پرواز نمی‌کرده است. این ادعا با به نمایش گذاشته شدن قطعات و لاشه پهپاد جاسوسی آمریکایی و مستندات محل سقوط آن از سوی سازمان نقشه برداری رنگ باخت. منبع: ایرنا برچسب ها: رویداد24 ، کمال دهقانی فیروز آبادی ، دهقانی فیروز آبادی ، مجلس شورای اسلامی ، پهپاد آمریکایی ، پهپاد جاسوسی آمریکا ، پهپاد جاسوسی آمریکایی ، گلوبال هاوک ، سپاه ، سپاه پاسداران ، آمریکا سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مجلس شورای اسلامی پهپاد آمریکایی پهپاد جاسوسی آمریکا پهپاد جاسوسی آمریکایی گلوبال هاوک سپاه سپاه پاسداران آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات پیامی صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی" است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

همه ما اراده‌ها و قلبهای خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901334

دیگر خبرها

  • امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند و سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق