Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرینات تیم تراکتورسازی به مدت ۴ روز تعطیل شده و دور جدید تمرینات از چهارشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد. ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم تراکتورسازی که زیر نظر مصطفی دنیزلی خود را آماده لیگ نوزدهم می‌کند، دور دوم تمرینات خود از پنجم تیرماه آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین تمرین تراکتورسازی عصر جمعه برگزار شد و دنیزلی نیز تصمیم گرفت که بعد از این تمرین، به بازیکنانش استراحت بدهد.

بازیکنان تیم تراکتورسازی 4 روز استراحت می‌کنند و از روز چهارشنبه تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد. قرار است در دور جدید تمرینات، بازیکنان ملی‌پوش هم به جمع سایر اعضای تراکتورسازی اضافه شوند.

تراکتورسازی یک مدافع لیگ برتری جذب کردسرنوشت مهبم 2 بازیکن تراکتورسازی برای فصل آینده؛ اخباری و نقی‌زاده رفتنی می‎شوند؟مدافع برزیلی از تراکتورسازی جدا شد؟!

با تصمیم دنیزلی، تراکتورسازی قرار است اردوی آماده‌سازی پیش فصل خود را ترکیه برپا کند. در این راستا، دنیزلی در مدت تعطیلات 4 روزه راهی ترکیه می‌شود تا مقدمات برگزاری اردو را فراهم کند.

قرار است تراکتورسازی نیمه دوم تیرماه در ترکیه اردو بزند و چند دیدار دوستانه هم با تیم‌های سوپر لیگ این کشور برگزار کند. دنیزلی در سفر خود به ترکیه، صحبت‌هایی با مسئولان این تیم‌ها خواهد داشت و همچنین هماهنگی‌هایی را برای انتخاب کمپ تمرینی تراکتورسازی در ترکیه انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و توان یابان ایران در راستای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، از هفدهم تا سی و یکم اردیبهشت ماه در شهر محلات استان مرکزی برگزار می‌شود. محسن بختیار (گیلان)، احمد امین‌زاده (خوزستان)، امیر جعفری، مهدی صیادی (البرز)، علی‌اکبر غریب‌شاهی (فارس)، روح‌اله رستمی، سید‌حامد صلحی‌پور (تهران) ملی پوشانی هستند که در اردو زیر نظر کادر فنی به تمرین می‌پردازند.   کادر فنی:   سر مربی: حسین توکلی (تهران)   مربی: احمد ملاحسینی (قزوین)   نماینده فرهنگی: حجت‌الاسلام سید محمد موسوی‌پور (قم)   علی نظارت سرپرستی اردو را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • عبادی‌پور: هفته نخست لیگ ملت‌ها جنگ جهانی داریم
  • ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود
  • فیدان: تنش بین اسرائیل و ایران با حمله به سفارت آغاز شد
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد اردو زد
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین