Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، پنجشنبه هفته گذشته در تونل یکی از معادن زغالسنگ البرز ۲ کارگر جان خود را از دست دادند و ۲ کارگر دیگر نیز مصدوم شدند.

عسکر شریفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کارگران برای گرفتن بخشی از وسایل و تجهیزات خود در آن بخش از معدن قرار داشت رفته بودند که دچار کمبود اکسیژه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه در آن بخش از معدن، تجهیزات برای هوا رسانی وجود نداشت و کارگران به دلیل کمبود اکسیژن دچار خفگی شدند.

معاون سازمان صمت مازندران گفت: در چند مرحله بازدید از این معدن توسط کارشناسان سازمان و نظام مهندسی انجام و استعلام‌های لازم از اداره کل کار نیز گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه نبود و کمبود تجهیزات ایمنی خلاف به شمار می‌رود، ادامه داد: تقاضای پلمب این واحد معدنی به وزارت صنعت ارسال شد که بعد از صدور دستور این کار انجام می‌شود.

شریفی اظهار داشت: بارها دوره های آموزشی ایمنی در حین کار برای کارگران معدن برگزار شد اما آنان شرکت در این کلاس ها را جدی نگرفته اند در حالی که این آموزش در مواقع کار در معدن می تواند بسیار کمک کار آنها شود.

مازندران ۶۰ معدن زغالسنگ دارد.

۷۳۳۵/‏۱۶۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم

به گزارش «تابناک»، روابط عمومی هلال احمر مازندران اظهار کرد: در ساعت هفت و ۵۰ دقیقه امروز شنبه با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران، بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های هلال احمر دوآب و ورسک و هلال ارفعده به محل حادثه واقع در عبور ارفعده اعزام شدند.

در این حادثه سه خانم و ۱۰ نفر آقا بر اثر واژگونی مینی‌بوس مصدوم شدند.

هلال احمر مازندران بیان کرد: مصدومان توسط تیم‌های اعزامی پس از انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی اولیه به بیمارستان شهدا زیراب منتقل شدند.

در این حادثه مصدومی با حال وخیم گزارش نشد.

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • بررسی علت مرگ کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • ثبت زندگی سلاطین کوهستان در ارتفاعات برفی سوادکوه + فیلم
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم داشت