Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ایلنا" از ساری،"عباس مهدوی" روز چهارشنبه با حضور در دفترخبرگزاری "ایلنا" تصریح کرد: با هدف پاسخگویی مسئولان استان و اطلاع افکار عمومی از فعالیت ها و آشنایی با عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی؛ مدیران از این پس به صورت هفتگی در نشست با رسانه ها در محل استانداری؛ پاسخگوی سوالات رسانه ها خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران تاکید کرد: دغدغه نماینده عالی دولت در استان مازندران، شفاف سازی فعالیت ها و عملکرد مدیران دستگاه ها و نهادهای اجرایی بوده و قطعاً نتایج مطلوبی را در پی خواهد داشت.

"عباس مهدوی" اطلاع رسانی شایسته از اقدامات صورت گرفته توسط رسانه ها را گامی مثبت درجهت تبیین پیشرفت ها و اصلاح امور عنوان نمود و گفت: پتانسیل ها وظرفیت های فوق العاده استان مازندران به خوبی معرفی نمی شود و این موضوع ظلمی علنی درحق مردم خوب و سختکوش استان است.

مشاور استاندار مازندران و مدیرکل روابط عمومی استانداری با تشریح قابلیت های بالای حوزه گردشگری به منظورشکوفایی اقتصاد استان و با تاکید بر این که تنها راه نجات اقتصاد استان مازندران از بن بست ها تقویت صنعت گردشگری است؛ می گوید: تقویت گردشگری دریایی؛ تکمیل زیرساخت های مربوط به امکان اقامت گردشگران با هدف درآمدزایی برای مناطق هدف؛ استفاده بهینه از سواحل استان با فراخوانی از سرمایه گذاران و برپایی نمایشگاه های محلی و استانی با هدف معرفی هرچه بهتر توانمندی های مازندران از جمله راهکارهایی است که می تواند بسترمناسب شکوفایی اقتصاد استان را فراهم نماید.

وی در بیان مظلوم واقع شدن استان برای شناسایی توانمندی بخش های مختلف می گوید: گردشگرانی که از سراسر کشور به مازندران می آیند؛ به هنگام بازگشت به شهرشان سوغاتی های گیلان و سایر استانها را از استان ابتیاع می کنند در حالی که صنایع دستی استان در غربت به سرمی برند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران از نخبگان وصاحب نظران دعوت نمود که برای پیشرفت اقتصاد استان راهکارهای عملیاتی خود را بیان نمایند و در ادامه صحبت های خود تقویت زیرساخت های عمرانی و استفاده کامل از پتانسیل های موجود مناطق آزاد و بنادر را ضرورتی اجتناب ناپذیر عنوان کرد.

"عباس مهدوی" درپاسخ به انتقاد خبرنگار" ایلنا" درخصوص عدم پاسخگویی مدیران کارخانه چوب وکاغذ مازندران و عدم اطلاع رسانی ازجلسات ستاد تسهیل تولید استان ، دراین خصوص قول مساعدت داد.

وی ضمن قدردانی ازتلاش نمایندگان استان درمجلس برای پیگیری مسائل ومشکلات مردم و مازندران گفت: انتظار می رود نمایندگان محترم به موازات پیگیری مسایل حوزه انتخابیه؛ مطالبات کلان استان را هم دردستورکارخود قراردهند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان مازندران دستگاه های اجرایی استان رسانه روابط عمومی نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری در بودجه دانشگاه‌ها؛ طرح جمهوریخواهان برای فشار به دانشجویان ضدصهیونیستی

جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا در اقدامی که از نظر تحلیلگران، فشاری تازه بر رئیسان دانشگاه‌هایی ارزیابی می‌شود که اعتراض‌های حامیان فلسطین در آنها شکل گرفته، اعلام کردند که درباره بودجه فدرال این مراکز علمی تحقیق می‌کنند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کردند درباره بودجه فدرال برای دانشگاه‌هایی که اعتراضات دانشجویی علیه اسرائیل و جنگ غزه در آنها رخ داده است، تحقیقات می‌کنند.

به نوشته این خبرگزاری، جمهوریخواهان با آغاز این تحقیقات، کارزاری را گسترش می‌دهند که باعث نظارت شدید بر نحوه برخورد مدیران معتبرترین دانشگاه‌های آمریکا در خصوص گزارش‌های یهودستیزی در محیط‌های دانشگاهی می‌شود.

برخی از کمیته‌های جمهوریخواهان موظف خواهند بود تحقیقات گسترده‌ای را انجام دهند که در نهایت قطع کمک‌های تحقیقاتی بلاعوض فدرال و سایر حمایت‌های دولتی از دانشگاه‌ها را در پی خواهد داشت.

این فرایند فشار دیگری بر مدیران دانشگاه‌هایی است که با نحوه کنترل برپایی چادر‌های اعتراضی از سوی دانشجویان حامی فلسطین، ادعای تبعیض علیه دانشجویان یهودی و نحوه ادغام آزادی بیان و حفظ امنیت دانشگاه‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.

تحقیقات مورد اشاره مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال چندین جلسه استماع اخیری صورت می‌گیرد که به استعفای روسای دانشگاه‌های هاروارد و پنسیلوانیا منجر شد.

جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا همچنین وعده تحقیقات بیشتری را داده اند و از روسای دانشگاه‌های یل، یو سی ال‌ای (دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس) و دانشگاه میشیگان خواسته اند هفته آینده شهادت دهند.

به نوشته آسوشیتدپرس، توجه جمهوریخواهان به این حوزه در حالی است که فصل انتخابات به طور کامل در جریان است و رهبری جمهوریخواهان به دنبال ادله‌ای برای تقویت اتحاد این حزب و تفرقه بیشتر در بین دموکرات‌ها است.

جنگ غزه و نحوه برخورد مدیران دانشگاه‌ها برای کنترل اعتراضات دانشجویی، اختلافاتی را در بین دموکرات‌ها برانگیخته است.

مایک جانسون رئیس مجلس نمایندگان آمریکا وعده داده است که از همه «ابزار‌های موجود» برای فشار بر دانشگاه‌هایی که در آنها اعتراض می‌شود استفاده کند.

رئیسان ۶ کمیته این مجلس که دارای طیف وسیعی از اختیارات از جمله در زمینه کمک‌های مالی بنیاد ملی علوم، کمک هزینه تحقیقات بهداشتی، روادید برای دانشجویان بین المللی و کد‌های مالیاتی برای دانشگاه‌های غیرانتفاعی هستند، از جانسون حمایت کرده اند.

این گزارش افزود: بدون حمایت دموکرات‌ها در کنگره‌ای که دچار اختلاف است، معلوم نیست که جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا چه مجازات‌های قانونی می‌توانند اعمال کنند. هر طرحی از سوی مجلس نمایندگان بعید است در سنا که تحت کنترل دموکرات‌ها است به نتیجه برسد.

بر اساس این گزارش، کمیته آموزش و نیروی کار مجلس نمایندگان آمریکا از مدیران دانشگاه‌های ییل، یو سی ال‌ای و دانشگاه میشیگان درخواست کرده که در جلسه استماع ۲۳ مه (۳ خرداد) که با تمرکز بر نحوه برخورد آنها با اعتراضات اخیر برگزار می‌شود، حضور یابند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • مجلس دوازدهم در پیگیری مسائل اقتصادی یک‌صدا خواهد بود
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • اقتصاد دریا در مازندران مورتوجه قرار نگرفته است
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • بازنگری در بودجه دانشگاه‌ها؛ طرح جمهوریخواهان برای فشار به دانشجویان ضدصهیونیستی
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود