Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به ضرورت احداث ورزشگاه ۱۲ هزار نفری در این استان و مذاکره با وزیر ورزش اشاره کرد و گفت: ورزشگاه ۶ هزار نفری رضازاده اردبیل پاسخگوی خیل علاقه‌مندان ورزش در اردبیل نیست. ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

 صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل با اشاره به میزبانی شایسته اردبیل از مسابقات لیگ ملت‌های والیبال اظهار داشت: در دیدار تیم ملی والیبال ایران با پرتغال تماشاگران اردبیلی با شور و حرارت مثال‌زدنی حامی تیم ملی والیبال ایران بودند و در کنار این هیجان و نشاط، نظم و قانونمداری خود را نیز نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: با این وجود ورزشگاه 6 هزار نفری مملو از تماشاگر رضازاده اردبیل به هیچ وجه پاسخگوی خیل مردم ورزش‌دوست استان اردبیل نیست و ضروری است تا ورزشگاهی 12 هزار نفری در اردبیل احداث شود و مذاکرات و مکاتبات اولیه نیز در این خصوص با وزیر ورزش و جوانان انجام شده است.

لیگ ملت‌های والیبال- اردبیل| مسابقه تیم ایران و پرتغال به روایت تصویرلیگ ملت‌های والیبال| اردبیل با آمادگی کامل لیگ ملت‌های والیبال را میزبانی می‌کندلیگ ملت‌های والیبال- اردبیل| هیچ شهروندی بدون بلیت مسابقات والیبال به سالن برگزاری مراجعه نکند

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  تقویت ریز ساخت‌ها می‌تواند منجر به اخذ میزبانی‌های بعدی در سطح جهانی شود، گفت: این مسابقات نشان داد که اردبیل قادر به برگزاری مسابقات در سطح جهانی است.

وی همچنین به حضور بانوان در سالن رضازاده اشاره کرد و افزود: بانوان به عنوان نیمی از جامعه در برنامه‌ریزی‌ها باید مورد توجه جدی قرار گیرند. در دیدار نخست تیم ملی والیبال ایران سهمی که به بانوان اختصاص یافته بود ناچیز بود و جا دارد تا مدیران برگزارکننده مراسم ضمن افزایش سهم حضور بانوان در بازی‌های آتی شائبه‌های موجود در خصوص گزینشی بودن افراد حاضر در ورزشگاه را هم برطرف نمایند.

بدری میزبانی اردبیل از تورنمنت‌های معتبر ملی و بین‌المللی را برای توسعه صنعت توریسم استان راهگشا دانست و افزود: نباید اجازه داد با مدیریت نامناسب بلیت فروشی و حضور ورزش‌دوستان در ورزشگاه، کام مردم تلخ شود.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند

ایسنا/اردبیل رئیس کمیته ملی موزه‌های ایران گفت: موزه‌ها نهادی آموزشی و پژوهشی هستند که باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند.

میرسید احمد محیط طباطبایی در اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل، گفت: در آخرین تعریف‌ها موزه یک نهاد غیرانتفاعی شمرده می‌شود که نقشی آموزشی، پژوهشی و معرفی کننده دارد و از همین طریق موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند.

رئیس کمیته ملی موزه‌های ایران افزود: در همین راستا مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی یک نمونه از موزه بزرگ و عظیم است که قدیمی‌ترین مرکز اسناد در ایران محسوب می‌شود و این مجموعه در تعریف جدید ایکوم معنای واقعی موزه است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، وی بیان کرد: در بیش از سه دهه گذشته هرساله یک موضوع محور فعالیت موزه‌ها قرار گرفته است که همه آنها با جامعه و مشکلات آن مرتبط بوده و امسال نیز آموزش و پژوهش محور اصلی فعالیت موزه‌ها است، آموزش و پژوهشی که در جامعه امروز لازم است و به تک تک دغدغه‌های روز می‌پردازد.

محیط طباطبایی که در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی سخنرانی می‌کرد با اشاره به موزه علوم این دانشگاه، ادامه داد: دانشگاه‌ها مثل هر بخش دیگری از جامعه به موزه نیاز دارند و موزه علاوه بر بحث آموزش و پژوهش نقش ارتباط دهنده دانشگاه با بیرون از آن را ایفا می‌کند.

رئیس کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم) خاطرنشان کرد: موزه‌ها باید برای نسل آینده برقرار باشند، آنها به وجود آمده‌اند تا همه آنچه که مربوط به هویت و منشأ فرهنگی جامعه است به کودکان، نوجوانان و نسل‌های آینده منتقل شود.

وی اضافه کرد: امیدوارم که موزه‌ها با نگاه موزه‌ای اداره شوند و برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل نیز برای دانشجویان، علاقمندان و فعالان حوزه موزه‌ها مؤثر باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل