Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ سپاهان که دور جدید تمریناتش را برای فصل جدید از امروز استارت می‌زند هنوز کارش در پنجره تابستانی نقل و انتقالات به پایان نرسیده و با وجود جدایی 9 بازیکن و اضافه کردن 6 بازیکن دیگر، هنوز 5 هدف نقل و انتقالاتی در پیش دارد که تا این لحظه به آن نرسیده و در تلاش است آنها را عملی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این 5 هدف بزرگ که تمدید با 2 بازیکن و جذب 3 بازیکن جدید است نقش تعیین کننده‌ای در وضعیت سپاهان در فصل جدید خواهد داشت.

 

کی‌روش استنلی: درخواست مالی سنگین

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر قراردادش با سپاهان تمام شده و تا این لحظه هم با باشگاه برای ماندن به توافق دست پیدا نکرده است. کی‌روش هنوز در تعطیلات تابستانی بسر می‌برد و پس از بازگشت به ایران نشستی با مدیران باشگاه خواهد داشت و تکلیفش مشخص خواهد شد. شنیده می‌شود او درخواست 700 هزار دلاری از سپاهان دارد و باید دید باشگاه می‌تواند با این خواسته استنلی که تفاوت زیادی با قرارداد فصل گذشته او دارد موافقت کند یا نه.

 

ولادیمیر کومان: در آستانه تمدید

این بازیکن هم فصل گذشته به سپاهان پیوست و کادرفنی از عملکرد او راضی بوده و درخواست حفظ او را داشته است ولی تا این لحظه به دلیل اینکه او هم همچنان در ایران نیست قراردادش هنوز تمدید نشده است. در مورد کومان شنیده می‌شود توافقات اولیه انجام شده و خود این بازیکن هم رضایت داده با سپاهان تمدید کند و اگر در روزهای آتی اتفاق خاصی نیافتد او در سپاهان می‌ماند و قراردادش را تمدید می‌کند.

 

کاوه رضایی؛ ماموریت غیر ممکن

نام کاوه رضایی چند هفته‌ای است که در فهرست خرید سپاهان دیده می‌شود ولی تا این لحظه توافقی برای جذب او حاصل نشده است. کاوه هم به دلیل اوضاعش در بروژ و هم به دلیل مشکلات خانوادگی قصد دارد حداقل برای یک سال هم که شده به ایران برگردد و با توجه به قرارداد طولانی مدتش با باشگاه بلژیکی ظاهرا تنها راه بازگشتش به لیگ برتر به صورت قرضی خواهد بود و این هم بستگی به توافق دو باشگاه دارد. در این میان صحبت‌هایی از علاقه استقلال به جذب این بازیکن هم شنیده می‌شود و اگر آبی‌ها وارد معامله جذب او شوند کار سپاهان حسابی سخت خواهد شد.

 

فرشاد احمدزاده؛ یکی از چند پیشنهاد

فرشاد احمدزاده هم که به دلیل اوضاع نه چندان خوبش در اسلواکی هوای بازگشت به سرش زده این روزها به جز سپاهان مورد توجه چند تیم دیگر قرار دارد ولی اینطور به نظر می‌رسد که احمدزاده در انتظار مشخص شدن وضعیت نیمکت پرسپولیس و اینکه راهی برای بازگشت او به تیم سابقش هست یا نه مانده و پاسخ پیشنهاد سپاهان و تراکتورسازی را فعلاً به تعویق انداخته است. در هر صورت سپاهان برای جذب احمدزاده یک یا چند رقیب لیگ برتری خواهد داشت و باید دید می‌تواند این بازیکن را بدست بیاورد یا نه.

 

بشار رسن؛ گزینه گران قیمت

هافبک عراقی با وجود اینکه قراردادش با پرسپولیس تمام شده و هزینه‌ای برای دریافت رضایت‌نامه او وجود ندارد ولی به خاطر شرایط سنی خوبی که دارد جزو بازیکنان گران قیمت بازار تابستانی محسوب می‌شود که تا کنون خود پرسپولیس هم موفق به تمدید با او نشده است. سپاهان بشار رسن را می‌خواهد ولی باید دید می‌تواند هزینه نسبتاً بالای جذب او را بپردازد یا نه.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سپاهان اصفهان نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود

محمد مهدی احمدی مدافع چپ جوان پرسپولیس بعد از درخشش در تیم‌های ملی پایه و همچنین نفت مسجد سلیمان موفق شد نظر یحیی گل محمدی را به خود جلب کند. احمدی با نظر یحیی پرسپولیسی شد ولی نتوانست خیلی فرصت بازی کردن را پیدا کند. او خیلی زود و بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس راهی تیم سابقش شد تا برای نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بازی کند. بعد از پایان مدت زمان قرارداد قرضی، احمدی دوباره به پرسپولیس برگشت تا شانسش را برای حضور در ترکیب این تیم امتحان کند.

بنابر روایت خبر ورزشی، تلاش این بازیکن جوان در این خصوص بی فایده بود و یحیی فرصت زیادی به این بازیکن نداد. او تنها در چند بازی به صورت بازیکن جانشین به میدان رفت و در یک بازی هم فیکس بود. با آمدن اوسمار هم شرایط این بازیکن تغییری نکرده و احمدی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اینکه در نیم فصل ستاره‌ای مثل عبدالکریم حسن که فوتبالیست بسیار باکیفیتی هم هست، به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و علی نعمتی هم روی نیمکت حضور دارد.

قرارداد احمدی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد این بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد کرد و به تیمی می‌رود که فرصت بازی کردن را پیدا کند. البته این احتمال هم وجود دارد که احمدی ابتدا با نظر اوسمار و مدیران پرسپولیس قراردادش را با پرسپولیس یک یا دو فصل دیگر تمدید کند و سپس به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات